וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 22.8: ברצלונה הציעה 130 מיליון יורו על עוסמאן דמבלה

בגרמניה טוענים שהקטלאנים שיפרו את הצעתם, שעדיין נמוכה יותר מהדרישה של דורטמונד. די מריה שוב על הפרק, סרי מתקרב. קאליניץ' מצטרף למילאן בהשאלה, אמבפה יעבור בהשאלה לפ.ס.ז'?

עריכת וידאו: מתן חדד

העברות

* סאות'המפטון החתימה את ווסלי הוד, בלמה ההולנדי של לאציו תמורת 15.4 מיליון ליש"ט. הוד מגיע כנראה על חשבון בלם הולנדי אחר, וירג'יל ואן דייק.

* מילאן הודיעה: החלוץ בן ה-29 ניקולה קאליניץ' מצטרף בהשאלה מפיורנטינה, שהתחייבה למכור אותו לרוסונרי עד 2021.

* ז'ואאו קנסלו המגן השמאלי הפורטוגלי עזב את ולנסיה ועבר לאינטר בהשאלה לעונה אחת, כאשר לאיטלקים יש אופציה לרכוש אותו בקיץ הבא.

* הקשר הארגנטינאי בן ה-20 סנטיאגו אסקסיבאר עבר מאסטודיאנטס לשטוטגרט תמורת שישה מיליון יורו.

* קלאב ברוז' רכשה מאיינטרכט בראונשוויג את הבלם סאולו דקרלי תמורת 1.5 מיליון יורו. השוויצרי בן ה-25 חתם בקבוצה הבלגית לשלוש שנים.

* סבסטיאן לטו שלפני כמה שבועות הוזכר כמועמד למכבי חיפה, הצטרף לאמירייטס קלאב מאיחוד האמירויות. הקשר הארגנטינאי בן ה-30 חתם לשנה.

* החלוץ הברזילאי ג'ונתאס עבר מרובין קאזאן להאנובר, שתשלם עליו שמונה מיליון יורו.

* אייאקס קייפטאון הודיעה על העברתו של הבלם ריבאלדו קוטזי לסלטיק הסקוטית. השחקן בן ה-20 כבר הספיק לרשום 16 הופעות בנבחרת דרום אפריקה.

* לבנטה החתימה את סמו גרסיה ששוחרר מרובין קאזאן ללא תמורה. שחקן הכנף הספרדי (27) חתם לשלוש שנים עם אופציה לשנה נוספת.

עוד בנושא:

רוני כבש שער פרמיירליג 200 ב-1:1 של אברטון אצל מנצ'סטר סיטי
לבנטה הפתיעה עם 0:1 על ויאריאל בספרד
ניימאר: "מאוכזב מהנהלת ברצלונה, למועדון הזה מגיע יותר"

שמועות

* בתקשורת הספרדית טוענים שברצלונה ירדה מאופציית פיליפה קוטיניו בשל הקשיים שליברפול מערימה. תכנית ב' של הקטלאנים היא אנחל די מריה מפריס סן ז'רמן.

* ומה בגזרת עוסמאן דמבלה? ב"סקיי גרמניה" טוענים שברצלונה הציעה לדורטמונד 130 מיליון יורו על הקשר הנפלא - שיפור של כ-30 מיליון מההצעה הקודמת, אך עדיין הצעה נמוכה יותר מהדרישה של הצהובים-שחורים (150 מיליון יורו).

* רוב העיתונים הגדולים בספרד מדווחים: ז'אן סרי סגר את כל תנאיו בברצלונה ויערוך הערב את הופעת הפרידה שלו מניס.

* פפ גווארדיולה מצית מחדש את השמועות על איחוד בינו לבין ליאונל מסי במנצ'סטר סיטי. מאמן התכולים נשאל אמש האם מישהו יהיה מוכן לפדות את סעיף השחרור של הפרעוש מברצלונה ב-300 מיליון יורו, והשיב: "לא יודע, אבל אני מניח שלמי שיש את הכסף זו תהיה השקעה נבונה מאוד. זה יכול לקרות".

* ברשת "סקיי" הבריטית מדווחים שפריס סן ז'רמן ומונאקו דנות במתווה חדש לעסקת קיליאן אמבפה. במסגרת ההצעה החדשה, פ.ס.ז' אמורה לשאול את ילד הפלא הצרפתי עם אופציית רכישה בעונה הבאה. מונאקו תקבל בתמורה את לוקאס מורה.

* העיתונאי גיים בלאגה שנחשב לידען בכל הנוגע לברצלונה, התראיין באנגליה ואמר: "ברצלונה לא הייתה מוכנה לאיבוד של ניימאר, פיליפה קוטיניו הפך למטרה עבורה רק אחרי זה. אני לא חושב שברצלונה תצליח לצרף אותו".

* בלם טוטנהאם, קווין וימר, ממשיך להיות מבוקש. אחרי שסאות'המפטון נחשב למועמדת העיקרית לרכוש את האוסטרי הבינלאומי, כעת נראה שווסט ברומיץ' וסטוק סיטי מנהלות מאבק על שירותיו.

* אספניול מקווה לצרף בהשאלה את חלוץ ריאל מדריד, בורחה מיוראל. השחקן בן ה-19 נראה מחוץ לתכניות של זינדין זידאן בסנטיאגו ברנבאו.

* באיטליה מספרים שמילאן שואפת לצרף את קלאודיו מרקיזיו, שנמצא מחוץ לתכניות של יובנטוס. על פי הדיווחים, הרוסונרי יעשו שימוש בשירותיו של לאונרדו בונוצ'י, שינסה לשכנע את הקשר להגיע למילאנלו בעקבותיו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully