וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "המשחק הזה לא יגרום לי לשנות את דעתי לגבי השחקנים"

מאמן מכבי חיפה לא מתייאש מ-2:0 לבני יהודה: "גם השחקנים שיש פה יכולים לקחת את הקבוצה קדימה". אבוקסיס: "מרגיש גאה בשחקנים שלי", חוזז: "לא חלמתי על צמד, אבל אני מאמין בעצמי"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי חיפה קיוותה לפתוח את עונת 2017/18 בליגת העל ברגל ימין, אך ירדה הערב (שני) מאוכזבת מאוד אחרי הפסד 2:0 לבני יהודה במושבה. מתן חוזז עלה מהספסל והימם את הקבוצה של גיא לוזון עם צמד, ששלח אותה לעשות חושבים לפני שתארח את האלופה הפועל באר שבע במחזור הבא. מנגד, תוכנית המשחק של יוסי אבוקסיס עבדה בצורה אופטימלית, ועזרה לזהובים לפתוח את העונה עם ניצחון ביתי ומפתיע.

עוד בנושא

ליגת העל: בני יהודה ניצחה 0:2 את מכבי חיפה במחזור הפתיחה
לאומית: הפועל תל אביב ניצחה את הפועל ראשון לציון 0:3 בחוץ
הפועל באר שבע תפתח עם שלושה בלמים, אלחמיד על חשבון איינבינדר

רועי קהת גל אלברמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
אכזבה גדולה במכבי חיפה/ברני ארדוב

"במחצית השנייה פתחנו בסבלנות והיריבה כמעט ולא עברה את החצי", אמר לוזון בסיום, "בהתקפה היחידה שלהם במחצית השנייה הם עשו את ה-0:1. אנחנו מחמיצים פנדל והם עוקצים אותנו בדקה ה-92. לא ויתרנו ולא התייאשנו גם ב-0:1. יש ימים שהולך פחות טוב אבל נמשיך לעבוד קשה ולהיות סבלניים. המשחק הזה לא יגרום לי לשנות את דעתי לגבי השחקנים והקבוצה שלי. אנחנו לא עושים סיכומים אחרי משחק אחד, ידענו שבני יהודה תסתגר. אלו משחקים שאתה צריך לכבוש ולצערנו לא עשינו את זה. גם השחקנים שיש פה יכולים לקחת את הקבוצה קדימה".

גל אלברמן ניסה להסביר: "כמובן שרצינו לפתוח את העונה בצורה חיובית, אבל הליגה עוד ארוכה ויש לנו עוד המון נקודות בקופה. אסור לשכוח שיש המון שחקנים חדשים, לא נשתמש בזה כתירוץ. הרגשתי רצוי במכבי חיפה מהרגע שהגעתי ומקווה שאוכל להציג יכולת טובה יותר במשחקים הבאים".

עוד באותו נושא

ליגת העל: בני יהודה ניצחה 0:2 את מכבי חיפה במחזור הפתיחה

לכתבה המלאה
יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. ברני ארדוב
"נחזק את הסגל". יוסי אבוקסיס/ברני ארדוב

יוסי אבוקסיס: "מרגיש גאה בשחקנים שלי, כמו שהצוות שלי ואני הכנו את המשחק הזה אז ככה המשחק עבד, אבל לא תמיד זה יעבוד ככה. אחזקת כדור לא מנצחת משחקים ואתם יודעים את זה. בסוף הם התאבדו על המשחקים עם כל מיני שחקנים, אבל עם כל השליטה שלהם המצבים במחצית הראשונה היו שלנו".

על חוזז: "אני שמח שהוא נכנס ועושה שינוי כזה. אני שמח בשבילו כי מגיע לו. אנחנו רוצים לצרף לסגל שחקנים טובים שיחזקו אותנו ונחזק עם שני שחקנים עד תום ההעברות, אבל צריך לפרגן לשחקנים שנמצאים איתנו".

מתן חוזז: "זה כיף גדול לנצח, במיוחד את מכבי חיפה. נקווה להמשיך ככה. צברנו ניסיון במשחק מול זניט ועברנו חוויה. בלי שום קשר לזניט כיוונו גבוה מתחילת העונה. לא יודע אם פלייאוף עליון אבל לא להיקלע למאבקי תחתית. לא חלמתי על צמד אבל אני מאמין בעצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully