וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר: "0:3 נשמע נהדר, אבל אני לא מרוצה מהדרך"

מאמן הפועל תל אביב אחרי הניצחון בראשון לציון: "יכול להיות שהלחץ פגע בנו במחצית הראשונה. הקהל פשוט אדיר". ניר ברקוביץ': "כשמחלקים מתנות להפועל תל אביב, מפסידים"

צילום ועריכה: קובי אליהו

חרף החששות מהזירה הבלתי מוכרת, הפועל תל אביב פתחה את הופעותיה בליגה הלאומית עם 0:3 מוחץ הערב (שני) על הפועל ראשון לציון בחוץ. האדומים התקשו מאוד במחצית השנייה, אבל חגגו במחצית השנייה והיו יכולים לנצח בתוצאה גבוהה יותר.

המאמן מוטי איוניר אמר בסיום: "לנצח 0:3 זה נשמע נהדר, אבל אני לא מרוצה מהדרך. בחצי הראשון היינו פחות טובים, בחצי השני השתפרנו. אני מבין שיש מתח ולחץ אולי זה פגע בנו. אני בא מהצד השני (מכבי תל אביב) לא חוויתי את זה כאיש הפועל, אבל הקהל אדיר. לראות אותו דוחף אותנו זה פשוט אדיר. לא רואה קבוצה שמתקרבת לזה בלאומית".

עידן אקסברד שכבש את השער הראשון: "הקהל שלנו נהדר וצריך להודות לו. במחצית מוטי הרגיע אותנו ומי כמוני, שמכיר את הליגה הזאת, יודע שדברים לא ילכו בקלות. אני שמח שהצלחנו לתת גול מהר במחצית השניה. עליתי פעמיים ליגה ואני יודע שצריך פה המון סבלנות".

המאמן המפסיד ניר ברקוביץ': "מי שמחלק מתנות להפועל תל אביב מפסיד. הבלם שלנו עשה טעות ובגול הראשון נתנו להם מתנה גדולה. צריך להתאושש ולהמשיך הלאה. במחצית הראשונה שיחקנו בסדר גמור אבל אז נתנו להם מתנה. ראשון לציון תדבר חזק בליגה".

עידו אקסברד הפועל תל אביב. קובי אליהו
מבקש סבלנות. אקסברד/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully