וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מקלארן ירד לדשא ולקח חלק פעיל באימון של קרויף

21.8.2017 / 15:01

האנגלי כבר היה בקרית שלום ועבד באינטנסיביות באימון הקבוצה. מקורב להולנדי: "ג'ורדי רצה מישהו כמו מקלארן שיבוא ויסייע לו", שחקן בקבוצה: "מקלארן לא בא להביט מהצד, הוא בא לעבוד"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בזמן שמכבי תל אביב אישרה הבוקר (שני) בהודעה רשמית את מינויו של סטיב מקלארן ליועץ לצוות המקצועי בראשות ג'ורדי קרויף, המאמן האנגלי כבר היה בקרית שלום והתכונן לאימון הקבוצה. שחקני מכבי תל אביב שהגיעו מוקדם אחרי התבוסה אמש לבית"ר ירושלים מצאו את מקלארן במתחם על מדי אימון שהוכנו בעבורו מראש.

מי שחשב שהאנגלי החייכן והאדיב יהיה על בגדים אזרחיים, ישקיף מהצד ויחווה דעה על המתרחש, מצא את מקלארן, זה שהיה מנג'ר נבחרת אנגליה, פעיל מאוד על הדשא ועובד לצד קרויף ודני פויאטוס באופן אינטנסיבי. זה אמנם היה אימון שאחרי משחק, כזה בו ההרכב הראשון עושה רק שיחרור שרירים, אבל למכבי תל אביב יש סגל עמוק מאוד והיה למקלארן עם מי לעבוד.

עוד בנושא

רשמית: סטיב מקלארן מונה ליועץ לצוות המקצועי של מכבי תל אביב
כשגולדהאר עושה יואב כץ: יוסיפון על מינוי מקלארן למכבי תל אביב
ביקורת על אצילי אחרי התבוסה: "אולי המשחק הזה היה גדול עליו"

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף, יועץ סטיב מקלארן. מכבי תל אביב, אתר רשמי
דרך חדשה. קרויך ומקלארן באימון/אתר רשמי, מכבי תל אביב

שחקנים במכבי תל אביב העידו כי בדקות רבות ניתן היה לראות שמקלארן צמוד מאוד לקרויף ומשוחח איתו בהרחבה על עניינים מקצועיים. האנגלי גם הדגים לא מעט אלמנטים בפני קרויף וניכר היה, בעיני המתבוננים, כי קרויף מתעניין ומקשיב להערות שלו. "מקלארן לא בא להביט מהצד. הוא בא לעבוד", אמר אחד השחקנים. "הוא שם כובע על הראש, בקבוק מים קטן לידו וכל הזמן היה פעיל".

בסביבתו של קרויף מתעקשים כי ההחלטה להנחית את מקלארן היתה על דעתו, בעידודו ועל פי רצונו. לדברי מקורב להולנדי: "ג'ורדי רצה מישהו כמו מקלארן שיבוא ויסייע לו. מכבי תל אביב זה מועדון מספיק גדול ורציני שאחד כמו מקלארן עם כל הנסיון שלו יכול רק לעזור ולתרום לו".

יחד עם זה, הזכירו גורמים המקורבים למועדון שגם בתחילת היחסים בין קרויף לליטו וידיגאל, טען ההולנדי שהוא זה שהביא את הפורטוגלי ולבסוף חשף האחרון אחרי גמר גביע המדינה כי הוא הובא למכבי תל אביב על ידי מיטש גולהדאר ולכן הוא מחוייב רק לבעלי הקבוצה.

בכל הקשור להופעה המבישה של הצהובים אתמול מול בית"ר ירושלים אמר קרויף לשחקנים: "זה לא הזמן לסגור חשבון, וזה לא הזמן לערוף ראשים. הפסדנו את המשחק הזה כי לא עבדנו על הדשא. לא היינו מספיק מחויבים, קרובים ואגרסיביים. לא הבאנו את הלב שלנו למשחק הזה. לשמחתנו יש לנו כבר ביום חמישי משחק חדש שמאוד חשוב לכם ולמועדון. אפשר לתקן בו את הרושם שהותרנו אתמול על כר הדשא".

עוד באותו נושא

דירוג שחקני ליגת העל של וואלה! ספורט: עשרת הגדולים

לכתבה המלאה
יועץ מקצועי מכבי תל אביב סטיב מקלארן. מכבי תל אביב, אתר רשמי
על הדשא בקרית שלום. מקלארן/אתר רשמי, מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully