וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים מעריכה שאמארה סטודמאייר לא ישוב לעונה נוספת

21.8.2017 / 10:37

הכוכב עדיין לא השיב תשובה נחרצת. האלופה לא שוללת שיצטרף בשלב מאוחר יותר, אך הבינה כי הוא אינו מעוניין להמשיך. המתיחות עם המנהלת נמשכת, ירושלים לא שלחה נציג להגרלת המשחקים

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות של נבחרת ישראל אחרי ההפסד לטורקיה

בהפועל ירושלים מעריכים כי אמארה סטודמאייר לא ישוב לעונה נוספת בבירה. כוכב ה-NBA לשעבר עדיין לא העביר תשובה נחרצת בעניין עתידו, ובעוד בקרב האלופה לא שוללים אפשרות שיצטרף בשלב מאוחר יותר, בקבוצה הבינו ששחקן הפנים האמריקאי מעדיף שלא להמשיך לעונה נוספת. בירושלים התכוננו לתרחיש הזה בשבועות האחרונים ועל כן החתימו שחקנים אחרים שיאיישו את מצבת הגבוהים - בפרט אלן אומיץ' ואוסטין דיי.

"אחרי שזכיתי באליפות כבר בשנה הראשונה שלי בירושלים, אני יכול פשוט לפרוש ולעזוב כאלוף", אמר סטודמאייר ל"ניו יורק פוסט" לפני כחודשיים. "זו אפשרות אחת. עוד אפשרות היא אולי לחתום בקבוצה שזקוקה למנהיג ותיק ב-NBA. או שאחזור לישראל ואנסה להגן על התואר. אלה שלוש האופציות. יש לי זמן לחשוב עליהן".

לא מעט חילוקי דעות שררו בין מנהלת הליגה והפועל ירושלים בעבר, ועושה רושם שהוויכוחים לא פסקו. בשבועת האחרונים המתיחות אף גברה, ולוואלה! ספורט נודע שהאלופה החליטה שלא להשתתף בישיבה האחרונה של המנהלת.

זאת ועוד: כמחאה, בירושלים אף החליטו לא לשלוח אף נציג להגרלת סדר משחקי ליגת העל, שנערכה אמש וקבעה שהאלופה תפתח את העונה בנהריה ותפגוש את מכבי תל אביב במחזור השמיני. בירושלים לא מרוצים מחלוקת ההכנסות של המנהלת, כמו גם על המתווה של הליגה ועל המשך קיומו של הפיינל פור.

בהפועל ירושלים לא הגיבו לידיעה.

עוד בנושא:

אמארה סטודמאייר: "אולי אחתום בקבוצת NBA שזקוקה למנהיג ותיק"
הגרלת ליגת העל: ירושלים תפתח בנהריה, מכבי תל אביב באילת
עומרי כספי על ההפסד לטורקיה: "משחק דומה לזה שיהיה נגד איטליה"

אמארה סטודמאייר שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
בירושלים התכוננו למצב הזה. סטודמאייר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully