וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי על ההפסד לטורקיה: "משחק דומה לזה שיהיה נגד איטליה"

21.8.2017 / 8:50

קפטן הנבחרת סיכם את ההפסד הראשון בהכנה: "רוצים לבנות פה מומנטום שאנחנו לא מפסידים בבית". אדלשטיין פרגן להאוול: "הוא בקו התקדמות". הניפוי האחרון: לאחר טורניר ההכנה בפולין

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אחרי שבעה ניצחונות רצופים, נבחרת ישראל רשמה אמש (ראשון) את הפסדה הראשון בהכנה ליורובאסקט 2017 כשנכנעה ביד אליהו 84:83 לנבחרת טורקיה. שחקניו של ארז אדלשטיין כבר הוליכו ביתרון דו ספרתי בפתיחת הרבע השלישי, אך ריצה של הטורקים בראשות מליח מחמוטוגלו ופורקאן קורקמאז הפכה את התוצאה, ולמרות ניסיון קאמבק של ישראל, יצאו שחקניו של אופוק סריצ'ה עם הניצחון.

"זאת נבחרת אגרסיבית שלוחצת, עם גבוה מעל 2.13 שתמיד על המגרש, ידיים ארוכות, משחק אימון טוב", סיכם הקפטן עומרי כספי. "צריך לראות את הווידאו, כל מיני התאמות שצריך לעשות מול הלחץ הזה. טורקיה משחקת בסגנון משחק דומה לזה שנשחק נגד איטליה. אנחנו רוצים לבנות פה איזשהו מומנטום למגרש הזה, להראות שאנחנו לא מפסידים בבית. אנחנו רוצים לנצח כל משחק בהכנה, על אחת כמה וכמה מול הקהל שלנו בבית".

למרות ההפסד, בנבחרת יצאו עם לא מעט נקודות אור, כשהבולטות ביניהן היו משחק הצירופים, הנעת הכדור וההגעה לזריקות טובות. מצד שני, 23 איבודי כדור הוא מספר שבצוות המקצועי יודעים שאסור שיחזור. עוד לפני המשחק ציינו בישראל את הדמיון בין איטליה לטורקיה, ויעברו על סגנון המשחק שוב כדי להכין את עצמם לקראת המפגש הגורלי בעוד עשרה ימים בפתיחת היורובאסקט.

עוד בנושא:

הכנה: ישראל הפסידה 84:83 לטורקיה
ארז אדלשטיין: "המשחק הזה שם לנו מראה, היו הרבה דברים טובים"

עומרי כספי נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
יש עוד עבודה. כספי/יוסי ציפקיס

המאמן ארז אדלשטיין פרגן לריצ'רד האוול שבמשחקים האחרונים העלה את רמתו ונראה כי נקלט נהדר: "כשמישהו רוצה אז השמיים עם הגבול והאוול רוצה, החבר'ה אוהבים אותו, הוא מזנק על הרצפה. הוא בא מה-ACC והיה אחד הריבאונדרים הטובים בקונפרנס חזק עם הרבה שחקנים שהלכו ל-NBA. הוא רוצה והחבר'ה רוצים לעזור לו. אנחנו מאוד מרוצים ממנו, הוא בקו התקדמות".

שחקני הנבחרת יזכו היום ליום חופש, וביום שלישי יערכו אימון כפול על הפרקט החדש ביד אליהו לפני היציאה לטורניר ההכנה בפולין בסוף השבוע כשבתוכנית שלושה משחקים - ביום חמישי נגד פולין, בשישי נגד הונגריה ובשבת נגד בריטניה. בשלב הזה רק המשחק נגד פולין צפוי להיות משודר. הניפוי האחרון מהסגל, שאמור להיות בין אלישי כדיר לעמית שמחון (שניהם זכו למספר דקות מועט אמש), ייעשה רק לאחר החזרה מטורניר ההכנה. אדלשטיין הודיע אמש שעל מנת לשמור על השחקנים טריים לקראת פתיחת היורובאסקט ביום חמישי הבא, יהיו שחקנים שלא ישותפו במשחק מסוים במהלך טורניר ההכנה הקרוב.

ההכנות ליורובאסקט יעלו הילוך היום, כשאוהל התקשורת הענק ואוהל ה-VIP הסמוך אליו ייבנו בסמוך ליד אליהו. במסיבת עיתונאים לסיכום ההכנות המנהלתיות שנערכה אמש צוין כי עלות הבאת המשחקים לישראל עומדת על 28 מיליון שקל. הנבחרות הראשונות יגיעו לישראל לקראת אמצע השבוע הבא, כשהן צפויות לערוך אימונים גם ביד אליהו וגם בדרייב אין, אולם האימונים של האליפות. כחלק מההכנות יוקם פאנזון גדול בנמל תל אביב, בו יוקרנו המשחקים ויהיו פעילויות שונות לקראת האליפות. החוף הסמוך לחוף מציצים יוסת בזמן שבוע האליפות לחוף ליטא, הנבחרת שמסייעת לישראל בהכנות, וצפויה להביא מאות רבות של אוהדים ארצה. החוף ייצבע בצבעי ליטא.

בסיום המשחק אמש נלקחו שני הגארדים של נבחרת ישראל, בר טימור וגל מקל, לבדיקת סמים, כפי שיהיה ביורובאסקט.

עוד באותו נושא

הכנה: ישראל הפסידה 84:83 לטורקיה

לכתבה המלאה
ריצ'רד האוול נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
זוכה למחמאות. האוול/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully