וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "מאוכזב מהנהלת ברצלונה, למועדון הזה מגיע הרבה יותר"

לאחר הצגה אדירה מול טולוז, כוכב פריס סן ז'רמן סגר חשבון עם קבוצתו הקודמת: "הייתי מאוד שמח שם, אבל לא בגללם. חברי לקבוצה לשעבר עצובים". בצרפת מתמוגגים: "הוא תופעה כמו רונאלדיניו"

עריכת וידאו: מתן חדד

ניימאר ממשיך לפרוע שטרות בפריס סן ז'רמן. השחקן היקר בהיסטוריה סיפק אמש (ראשון) הצגה גדולה וסחף את קבוצתו ל-2:6 על טולוז, עם צמד ושני בישולים.

בסיום, התפנה לסגור חשבון עם ראשי ברצלונה ולראשונה, השמיע ביקורת ישירה כלפי ההנהלה. "אין לי מה להגיד עליהם... בעצם, יש לי משהו להגיד: אני מאוכזב מהם. ביליתי שם ארבע שנים והייתי שמח מאוד. התחלתי שמח ועזבתי שמח, אבל לא בגללם. מבחינתי, הם לא אמורים לנהל את ברצלונה. לברצלונה מגיע הרבה יותר טוב, וכולם יודעים זאת".

לטענת הכוכב הברזילאי, גם חבריו לקבוצה לשעבר מרגישים דומה. "לראות את חברי לקבוצה לשעבר לא מרוצים מעציב אותי, כי יש לי שם הרבה חברים. אני מקווה שהדברים בברצלונה ישתפרו, שהם יחזרו להיות הקבוצה שהיו בעבר ויתחרו עם האחרות".

בתוספת הזמן שם ניימאר את הדובדן על הקצפת עם שער במבצע אישי נדיר. "אני לא זוכר יותר מדי ממה שקרה שם", הודה בסיום, "אבל שמח מהשערים וכל מה שקרה במשחק הערב. לא היה קל. הכדורגל שלי נשאר אותו הדבר, כמו שהייתי בברצלונה. אני עדיין נכנס לקצב משחק ומרגיש שאני צריך להשתפר, אבל מרוצה ממה שהיה עד כה".

עוד בנושא:

צרפת: ניימאר כבש פעמיים ובישל ב-2:6 של פריס סן ז'רמן על טולוז
איטליה: ניצחונות 0:3 למילאן ולאינטר במחזור הפתיחה
ספרד: לה קורוניה - ריאל מדריד 3:0, ברצלונה - בטיס 0:2
אנטוניו קונטה: "השחקנים הראו לי שהתשוקה מהעונה שעברה עוד כאן"

שחקן פריס סן ז'רמן ניימאר. רויטרס
בלתי ניתן לעצירה/רויטרס

בשבוע שעבר, לאחר שניימאר הרשים מול גנגאן, אמר שחקנה: "אני לא יודע אם הוא בן אנוש. בהצלחה לשאר הקבוצות. 222 מיליון זה מחיר מציאה". אמש, לאחר המשחק, הוא צייץ: "הזהרתי אתכם".

אנדי דלור מטולוז הסכים: "הוא תופעה, אמן, זה היה כמו לצפות ברונאלדיניו. לא ידענו מה לצפות ממנו כשהכדור הגיע אליו. אני לא יודע אם יש דרך לעצור אותו. הדבר החיובי היחיד הוא שנותר לנו רק עוד משחק אחד מולו בליגה". מאמנו של דלור, פסקל דופרא, הוסיף: "אני מעריץ אותו, זה טוב ומרענן לכדורגל שהוא כאן. מה שהוא עשה בשני משחקים זה לא ייאמן".

גם חבריו של ניימאר לקבוצה התמוגגו: "הוא הבקיע שערים שרואים בסרטים מצוירים. זה נהדר לשחק איתו". אדינסון קבאני הוסיף: "אז אדיר לשחק עם שחקנים גדולים כמוהו. השער שהבקיע? זה נראה משוגע, אבל עבורו זה נורמלי".

מאמנו של הברזילאי אונאי אמרי הוסיף: "יש לנו הרבה שחקנים מוכשרים, אבל הוא הגיע כדי לתת לנו אקסטרה ובשני המשחקים הראשונים שלו הראה כמה הוא חשוב עבורנו. בגלל זה המועדון עשה מאמץ כדי לצרפו. זה טוב עבורי, עבור פריס סן ז'רמן, עבור פריס וצרפת כולה. זה טוב עבור כל קבוצות הליגה. בספרד שיחקתי מול מסי, ניימאר, כריסטיאנו רונאלדו. זה קשה, אבל זה טוב עבור קבוצות כמו גנגאן וטולוז".

עוד באותו נושא

צרפת: ניימאר כבש פעמיים ובישל ב-2:6 של פריס סן ז'רמן על טולוז

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully