וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מתעקשים: ג'ורדי קרויף רוצה את סטיב מקלארן לצידו

21.8.2017 / 6:45

האנגלי אמור לחתום היום כיועץ, במועדון אמרו: "הוא יהפוך את ג'ורדי למאמן טוב יותר". אכזבה מהתבוסה לבית"ר ירושלים ("היתה אשליה של שינוי"), ביקורת על עומר אצילי ("אולי המשחק הזה היה גדול עליו"), עסקת אלירן עטר תואץ

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

1. סטיב מקלארן אמור לחתום היום כיועץ לצוות המקצועי

סטיב מקלארן ייפגש היום (שני) עם מנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד כדי לסגור סופית את תנאי העסקתו במועדון. במכבי תל אביב לא רצו אמש להתייחס להגעתו של מי שהיה מנג'ר נבחרת אנגליה, אבל הנוכחות של האיש החייכן באיצטדיון בנתניה לימדה כי הסתיים שלב הגישושים בין הצדדים והוא יצטרף כיועץ לצוות המקצועי. "לא בכל יום מגיעה הנה אישיות כזו", היה מי שאמר אמש שלא לייחוס במכבי תל אביב. "כמה אנשי כדורגל כמו סטיב מקלארן הגיעו לעבוד בישראל? אין ספק שהוא יכול לתרום למכבי תל אביב מהניסיון העשיר שיש לו".

ג'ורדי קרויף נשאל אמש במסיבת העיתונאים בסיום המשחק אם הוא ידע כי מקלארן ינחת אתמול אחר הצהריים בישראל בפעם השנייה בתוך שמונה ימים והשיב: "נראה לכם שלא ידעתי שהוא מגיע?" לדברי גורמים הקשורים למכבי תל אביב, מקלארן מגיע כדי לעבוד עם קרויף ולא כדי להחליפו. "ג'ורדי יוכל ללמוד רבות מהניסיון של סטיב מקלארן. הוא יהפוך להיות מאמן יותר טוב בזכות עבודה לצד סטיב מקלארן".

עוד בנושא:

ליגת העל: בית"ר ירושלים הביסה 0:3 את מכבי תל אביב
סטיב מקלארן מתקרב למכבי תל אביב, צפוי לקבל תפקיד של יועץ למאמן
ראש בראש: אצילי עוד לא בעניינים, ורד זכה בפרס על ההשקעה

סטיב מקלארן ביציע במשחקה של מכבי תל אביב נגד בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יתרום מניסיונו העשיר. מקלארן/ברני ארדוב

2. "היתה אשליה שיש שינוי בקבוצה"

בפוליטיקה היו מייצרים אתמול ספין ושולחים את התקשורת להתעסק רק במקלארן, אבל במכבי תל אביב לא חיפשו לטאטא את הבעיות מתחת לשטיח ולהתעלם מהן. התבוסה 3:0 אמש מול בית"ר ירושלים לימדה כי כל התיאוריות על קבוצה חזקה הגנתית שיהיה קשה להבקיע מולה שער, לא מחזיקות מים כשזה מגיע למשחק בליגה שלנו ומול קבוצת פלייאוף עליון. "היתה כאן אשליה שהנה יש שינוי בקבוצה, אבל עם כל הכבוד עשינו תוצאות טובות הקיץ נגד קבוצות סוג ג' מאירופה", אמרו בקבוצה. "אם ג'ורדי לא מצא לנכון להכניס שחקן אחד במשך שעה כדי שינסה לעשות מהפך, זה מלמד עד כמה הסגל שלנו דל. לא היה לג'ורדי שום כלי נשק שהוא האמין בו באותם רגעים".

עוד באותו נושא

סטיב מקלארן מתקרב למכבי תל אביב, צפוי לקבל תפקיד של יועץ למאמן

לכתבה המלאה
ארון שוינפלד שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"עם כל הכבוד עשינו תוצאות טובות הקיץ נגד קבוצות סוג ג' מאירופה"/ברני ארדוב

3. עומר אצילי לא תיפקד

"אני לא שולח למגרש שחקנים לפי המיקום של קהל היריב", צחקק קרויף לנוכח השאלה שהתייחסה לעומר אצילי ולעובדה שבמחצית הראשונה, כששמע את כל הקללות של אוהדי בית"ר ירושלים ליד האוזן שלו, הוא לא פגע בכדור. אבל במכבי תל אביב היה גם מי שאמר כי אצילי זה לא השחקן שחלמו עליו עד עכשיו. "יכול להיות שהמשחק הזה היה גדול עליו", אמרו גורמים המקורבים לקבוצה אמש. "אם ג'ורדי חיפש לתת מנוחה לשחקנים מסוימים ולהעלות את ההרכב הפחות חזק, הוא היה צריך לחשוב דווקא על ספסולו של אצילי במשחק הזה, בגלל שהוא שיחק בפעם הראשונה מול בית"ר ירושלים והקהל שלה שלא שוכח לה את מה שהיה לפני שהוא עזב לספרד".

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים, עומר אצילי מאוכזב. ברני ארדוב
הלחץ השפיע? אצילי/ברני ארדוב

4. בשל התבוסה: עסקת אלירן עטר תואץ

התבוסה אמש אמורה לקדם היום את העסקה מול מכבי חיפה על אלירן עטר. בסביבתו של עטר אמרו אמש כי הם מעריכים שהוא יהיה במכבי תל אביב בתוך מספר ימים. "זהו, אין כבר סיבה לשחק עם המשא ומתן. צריך לסגור את זה גם בשביל אלירן שסובל מאוד מהמצב הזה", אמר גורם המקורב לשחקן. מכבי תל אביב עדיין לא מצאה את השחקן שייתן לה מימד התקפי יוצא דופן בצד השמאלי ועטר אמור להיות האיש שיכנס למשבצת הזו.

אלירן עטר שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
"אין סיבה לשחק עם המשא ומתן". עטר/ברני ארדוב

5. אייל גולסה יחמיץ גם את הגומלין מול אלטאך?

הקשר חסר מאוד למכבי תל אביב וההיעדרות שלו אמש הוכיחה זאת. במכבי תל אביב שללו אפשרות לניתוח בברכו של הקשר, אבל הוא עדיין סובל מכאבים ולא חזר להתאמן. כעת מעריכים במכבי תל אביב שגם את הוגמלין מול אלטאך ביום חמישי הקרוב הוא יראה מהצד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully