וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז אדלשטיין: "המשחק הזה שם לנו מראה, היו הרבה דברים טובים"

20.8.2017 / 23:52

מאמן הנבחרת לא התרגש מההפסד הראשון בהכנה: "יש איבודי כדור שאני יכול לקבל, כי אנחנו משחקים יפה והרפתקני. מה לא דובר על השחקן הישראלי, תראו איך הם משחקים. פשוט להסיר את הכובע"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אחרי שבעה ניצחונות בהכנה ליורובאסקט, נחלה הערב (ראשון) נבחרת ישראל הפסד ראשון, 84:83 מול טורקיה. עומרי כספי הוביל עם 18 נקודות, ריצ'רד האוול קלע 16. יוגב אוחיון יכול היה להשוות, אחרי לאחר שסחט שלשה ועבירה, החטיא מהקו 3.8 שניות לסוף.

אוחיון סיכם: "נתקלנו ביריבה מאוד חזקה, עם סגנון שלא ראינו עד עכשיו. הם לחצו על כל המגרש לפרקים ארוכים של המשחק, שהיה שקול לאורך כל הדרך. זה יכול היה ללכת לשני הצדדים, לא השכלנו לעשות מהלכים טובים לקראת הסוף ומגיע להם כל הכבוד".

עוד בנושא:

ישראל הפסידה 84:83 דרמטי מול טורקיה

ארז אדלשטיין מאמן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
מרוצה מחלק מהדברים. אדלשטיין/יוסי ציפקיס

המאמן ארז אדלשטיין אמר: "הרגע פתחתי את הטלפון. קיבלתי סמס מבועז ינאי, שכתב לי שזו נבחרת לוחמת ורצה, כמו שמצפים מנבחרת. זה אומר את הכל. היה משחק מהנה וטוב, משחק שיש המון מה ללמוד ממנו. בסך הכל זה משחק הכנה, ששם לנו מראה על הדברים הטובים והפחות טובים. גם כשניצחנו, המשכנו לעבוד וידענו שיש דברים לתקן, וגם עכשיו, על אחת כמה וכמה. נכון שהזמן קצר והמלאכה מרובה. העדפנו להתקדם תוך כדי משחק, השחקנים נהנים מזה. הפנים שלנו קדימה. מחר יום חופש, ונחזור ביום שלישי לשני אימונים, ברביעי נצא לפולין לטורניר הכנה אחרון, שגם בו יהיה דגש על חלוקת דקות".

המאמן הוסיף: "היו בעיות במשחק. הייתה לנו בעיה של איבודי כדור. יש איבודי כדור שאני יכול לקבל, כי המשחק שלנו יפה והרתפקני, הוא לא בכדרור, אלא במסירה. כשמישהו מחפש חבר שלו, אני לא יכול לכעוס. כשאתה משחק נגד שחקנים ברמה הזאת ואתם מבינים שהם מאומנים, אתה עובד בצורה אחרת. יש להם מיומנות, עם פיק אנד רול וארבעה שחקנים מחוץ לפרמיטר ואם אתה לא שומר את הפיק אנד רול טוב, הכדור זז מסביב. עשינו עבודה מצוינת בהרבה חלקים. היו הרבה רגעים מההתלהבות, ממשחק בית, שלקחנו החלטות לא טובות וזה חלק מהמשחק ואין לנו שום בעיה עם זה. שחקנים גדולים לוקחים זריקות גדולות ומנצחים משחקים. הזריקות של עומרי ויוגב היו זריקות של שחקנים גדולים. נצטרך ללמוד מהפסד איך מתאוששים מנטאלית".

לסיום אמר המאמן: "אנחנו קולעים 83 נקודות בבית, ומחטיאים שמונה עונשין, וקולעים ב-72 אחוזים מ-2, אבל מאבדים 23 כדורים. אנחנו רוצים להגיע ל-12 איבודים, עוד שבעה כדורים ב-72 אחוז ואנחנו מנצחים את המשחק. אמרתי שאם אני יכול לבחור יריבת אימון במשחק אחרון שתעשה סימולציה לאיטליה, זו טורקיה. פורוורדים, פיזיות, אגרסיביות, גאוות יחידה. כל מי שישב בבית ובהיכל נהנה מהמשחק. יש לנו עשרה ימים כדי למלא את ההיכל. מה לא דובר על השחקן הישראלי, תראו איך הם משחקים. פשוט להסיר את הכובע. כשמישהו רוצה אז השמיים עם הגבול והאוול רוצה, החבר'ה אוהבים אותו, הוא מזנק על הרצפה. הוא בא מה-ACC והיה אחד הריבאונדרים הטובים בקונפרנס חזק, עם הרבה שחקנים שהלכו ל-NBA. הוא רוצה והחבר'ה רוצים לעזור לו. אנחנו מאוד מרוצים ממנו, הוא בקו התקדמות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully