וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכטר: "עברנו שבוע מטלטל והשגנו ניצחון גדול", מיכה: "לא ניכנס לדיכאון"

חלוץ בית"ר ירושלים, שכבש צמד, חגג את ה-0:3 מול מכבי תל אביב, המאמן הזמני גיל לבנדה: "זה ניצחון שייתן שקט וביטחון". קרויף: "זה הפסד כואב, לא היינו אגרסיביים מספיק"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בית"ר ירושלים הביסה הערב (ראשון) 0:3 את מכבי תל אביב במחזור הפתיחה של ליגת העל. איתי שכטר (10 ו-34) ועידן ורד (90) סידרו לקבוצה מהבירה ניצחון גדול והעמידו מראה בפני מכבי תל אביב, שנראתה רע מאוד ולא כמו קבוצה שיכולה לזכות העונה באליפות ולעמוד במטרות שהיא הציבה בפני עצמה.

עוד בנושא:
בית"ר ירושלים הביסה 0:3 את מכבי תל אביב
סטיב מקלארן מתקרב למכבי תל אביב

עוזר מאמן בית"ר ירושלים גיל לבנדה. ברני ארדוב
"כל הכבוד לשחקנים". לבנדה/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף אמר אחרי המשחק: "אני חושב שכשאנחנו מפסידים זה אף פעם לא מה שציפינו או רצינו. בית"ר היא קבוצה מסוכנת ונתנו להם מרווחים, לא היינו אגרסיביים מספיק. הם שיחקו טוב מאוד וביצעו את מה שהם עושים טוב מאוד. היו לנו כמה מצבים, לא הצלחנו לכבוש כדי להיכנס למומנטום. לא היינו אגרסיביים מספיק, בית"ר ניצלה את זה והענישה אותנו מיידית. בית"ר קבוצה שאנחנו מכירים והיא תמיד מקשה עלינו, בליגה ניצחנו אותם רק פעמיים בתשעת המפגשים האחרונים. אנחנו לא אוהבים להפסיד, אבל כשזה קורה ובצורה כל כך ברורה זה אומר שהיינו לא מספיק טובים במשחק הזה וצריכים להמשיך קדימה. אני חושב שאם נעשה מה שאנחנו מתכננים לעשות, נהיה בסדר. אין לנו הרבה זמן להתאמן כמו שאנחנו רוצים כי יש לנו משחק בכל שלושה ימים. אני לא מגיב על שחקנים שיגיעו או לא יגיעו".

כשנשאל האם הקבוצה הזו לדעתו יכולה לזכות באליפות, אמר קרויף: "אני יודע שהישראלים אוהבים לחיות מהיום להיום, אבל הליגה היא מרתון ויש 36 משחקים. הפסדנו במשחק הראשון והפסד כואב מאוד, אבל יש עוד דרך ארוכה". על אלטאך: "ברור שתמיד התוצאה האחרונה היא זו שאותה אתה סוחב למשחקים הבאים".

קשר מכבי תל אביב דור מיכה הוסיף: "ברור שלא כך קיווינו לפתוח את העונה. אולי טוב שקיבלנו את ההפסד הזה עכשיו כי הוא הוריד אותנו אל הקרקע. הדרך עוד ארוכה ואנחנו ממש לא נמצאים איפה שאנחנו רוצים להיות. יש לנו עוד הרבה מה לעשות כדי להשתפר. ניצחנו בשמונה משחקים ולא אמרו שמשהו חסר. פתחנו דווקא טוב עד השער הראשון של בית"ר, אבל ברור שאנחנו רחוקים מלשחק כמו שאנחנו רוצים. אי אפשר להתווכח עם התוצאות, ניצחנו את בית"ר פעמיים בתשעת המשחקים האחרונים, נצטרך אבל להרים את עצמנו. אין ברירה". על מאבק האליפות: "אני בטוח שנילחם שם. אנחנו במחזור ראשון. אפשר להיכנס לדיכאון ולהיות בדאון, אבל זה לא אנחנו. יש לנו כבר ביום חמישי משימה חשובה מאוד ונצטרך להרים את עצמנו. אין ברירה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים הביסה 0:3 את מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
איתי שכטר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
כוכב הניצחון חוגג/ברני ארדוב

מאמנה הזמני של בית"ר ירושלים גיל לבנדה: "כל הכבוד לשחקנים, נתנו את הכול היום. תירוצים יש בשפע, אבל אמרתי לשחקנים שיהיו ווינרים. שיחקנו חכם, היינו מסוכנים במתפרצות. זה ניצחון שייתן קצת שקט, ייתן ביטחון ונמשיך קדימה". על מימר: "לשרון יש חלק מזה, הוא בנה את הקבוצה, התחיל את העונה. כמערכת אנחנו מסתכלים קדימה ורואים איך אפשר להמשיך להשתפר. זה רק משחק אחד. אני מחויב לבית"ר ירושלים, מה שיבקשו ממני אני אעשה. אני שמח שניצחנו ומה שיגידו לי, אני אעשה. אני מאמן כבר 20 שנה, נכון שהייתי בעיקר במחלקת נוער, אני רוצה לאמן ויכול לאמן, אבל מה שיחליטו מקובל עליי ואעשה בשמחה. יש בעלים ויש את אלי אוחנה, מה שהם יגידו לי אני אעשה".

כוכב הניצחון איתי שכטר אמר: "התסריט האמיתי היה שננצח 0:1 קטן ונחזור עם שלוש נקודות מהמשחק הזה, עברנו שבוע מטלטל. אנחנו שמחים מאוד, עשינו ניצחון גדול, החבר'ה פה גברים אמיתיים. דיברנו לפני המשחק ואמרנו שיש הרבה תירוצים, אבל גברים צריכים לתת הכול על המגרש. אבל בואו נירגע, אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה. ברור שזה ניצחון גדול וחשוב מאוד לקהל, אבל לאט לאט. כמו שאמרתי בעבר: על אליפות לא מדברים, אליפות עושים. אנחנו עוד לא שם. נראינו טוב היום במשך דקות רבות מהמשחק, אבל בואו נשמור על צניעות ונעבוד קשה. יש פה חבורה של גברים. אני נהנה פה בכל רגע, גם ברגעים פחות טובים".

על שרון מימר אמר חלוץ בית"ר: "אני לא נכנס לשיקולים של בעלים ואנשים מלמעלה. שרון עשה עבודה נפלאה בבית"ר, גם השחקנים מעריכים אותו. אנחנו רק שחקנים, אנחנו צריכים לעשות את העבודה על המגרש, צריכים לשמור על אנרגיות חיוביות. אני מקווה שנמשיך לשמח את הקהל שלנו".

איתי שכטר שחקן בית"ר ירושלים עם בוריס קליימן. ברני ארדוב
איתי שכטר חוגג עם הילד/ברני ארדוב
עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
עידן ורד אחרי השער שלו/ברני ארדוב
דור מיכה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
דור מיכה/ברני ארדוב
כריסטיאן באטוקיו שחקן מכבי תל אביב עם איתן טיבי. ברני ארדוב
באטוקיו וטיבי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully