וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרבינייה מוגורוסה זכתה בטורניר סינסינטי אחרי ניצחון מול סימונה האלפ

הספרדייה הביסה 1:6, 0:6 את המדורגת שנייה בעולם ומנעה ממנה עלייה אל המקום הראשון בעולם. עבור מוגורוסה זה תואר חמישי בקריירה והשלישי בסך הכול שאינו בטורניר גרנד סלאם

גרבינייה מוגורוסה טניסאית ספרדייה. AP
תואר חמישי בקריירה. מוגורוסה/AP

בפעם השלישית השנה הגיעה סימונה האלפ למשחק שיעלה אותה אל המקום הראשון בעולם במקרה של ניצחון, בפעם השלישית היא הפסידה בו. הרומנייה נוצחה הערב (ראשון) 6:1, 6:0 על ידי גרבינייה מוגורוסה הספרדייה בגמר טורניר סינסינטי מסבב הפרמייר 5 של ה-WTA. הספרדייה בת ה-23 השלימה את הניצחון בתוך 56 דקות בלבד וכשהיא מגישה שני אייסים ולמעשה נתקלת במשחקון ארוך וקשה אחד בלבד לאורך כל המשחק, וגם הוא היה כשהייתה כבר ביתרון 1:6, 0:3. היא נעלה את המשחק עם 8 ווינרים בלבד ו-15 שגיאות לא מחויבות, בעוד האלפ חבטה רק 6 ווינרים וביצעה 20 שגיאות לא מחויבות. מוגורוסה שברה חמש פעמים מתוך שש נקודות שבירה, בעוד האלפ לא הצליחה לשבור למרות שתי נקודות שבירה שהיו לה במהלך המשחק.

עכשיו האלפ רחוקה רק חמש נקודות מקרולינה פלישקובה הראשונה בעולם, שהפסידה גם היא למוגורוסה בחצי הגמר, והיא תגיע לאליפות ארצות הברית כשנייה בעולם ולא כפי שרצתה וחלמה להיות. ועכשיו הכבוד הראוי למנצחת כמובן. למוגורוסה זה היה בסך הכול התואר החמישי בקריירה והשני השנה. בנוסף, זהו בסך הכול התואר השלישי בו היא זוכה שאינו גרנד סלאם אחרי שזכתה בהובארט 2014 ובבייג'ינג 2015 ואז ברולאן גארוס 2016 ובווימבלדון השנה אחרי שניצחה בגמר שם את ונוס וויליאמס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully