וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: ניצחונות 0:3 למילאן ולאינטר במחזור הפתיחה

הרוסונרי החדשים יצאו לדרך עם שלישייה אצל קרוטונה (קסייה, קוטרונה וסוסו), היריבה העירונית מחצה את פיורנטינה (צמד לאיקרדי, שער לפרישיץ'). רומא ניצחה, ספאל סחטה 0:0 מפתיע מלאציו

אלכסנדר קולארוב שחקן רומא. רויטרס
התקבל לצד של הג'אלורוסי. אלכסנדר קולארוב/רויטרס

אחרי יובנטוס ונאפולי, גם רומא, מילאן ואינטר פתחו הערב (ראשון) את עונת 2017/18 עם ניצחון. הג'אלורוסי עמדו בפני מבחן לא פשוט, אך גברו 0:1 בחוץ על אטאלנטה שסיימה רביעית בעונה שעברה. הרוסונרי, שביצעו רכש עצום, הביסו 0:3 בחוץ את קרוטונה. היריבה העירונית ניצחה 0:3 מוחץ את פיורנטינה. ספאל, העולה החדשה המרגשת, הפתיעה עם תיקו מאופס באולימפיקו מול לאציו.

פרנצ'סקו טוטי חבר הנהלת רומא ביציע. רויטרס
חבר ההנהלה החדש. פרנצ'סקו טוטי ביציע/רויטרס

אטאלנטה - רומא 1:0

פרנצ'סקו טוטי ישב ביציע כחבר הנהלה, כבר עם חליפה אלגנטית, אבל לא יכול היה שלא להתרגש מהבעיטה החופשית המנצחת של אלכסנדר קולארוב. המגן הסרבי, ששיחק בעבר בלאציו והגיע בקיץ אחרי תקופה במנצ'סטר סיטי, חזר בסטייל לסרייה A והכריע את המשחק עם כדור חופשי ברגל שמאל שעבר מתחת לחומה והכניע את האלבני אטריט ברישה בדקה ה-31. גרגואר דפרל, שחקן הרכש היחיד בהרכב של רומא, רשם החמצה גדולה והוחלף בדקה ה-74. המארחת, שנעצרה בקורה בדקה ה-88, עם הפסד ביתי ראשון ב-2017.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מאורו איקרדי אינטר חוגג. AP
לא נעצר. איקרדי/AP

קרוטונה - מילאן 3:0

המארחת אולי חלמה לתפוס את הרוסונרי מנומנמים אחרי השישייה המוחצת שלהם באירופה ביום חמישי, אבל הרחקה של פדריקו צ'קריני כבר בדקה השלישית הפכה את המשחק לחד צדדי במהרה. פרנק קסייה כבש לאורחים בפנדל (6), פטריק קוטרונה בן ה-19 נגח פנימה את השני (18) וסוסו השלים את הבליץ (23) כדי להפוך את ההמשך לגארבג' טיים.

אינטר - פיורנטינה 0:3

הוויולה יצאה העונה לדרך חדשה עם סטפנו פיולי על הקווים וזה התחיל גרוע מבחינתה. מאורו איקרדי הנהדר כבש בפנדל כבר בדקה השישית והשלים צמד מבישול של איבן פרישיץ' בדקה ה-15. פרישיץ' עצמו כבש את השלישי, 11 דקות לסיום. גם אינטר נראית טוב בפתיחת העונה.

seperator

תוצאות נוספות:

בולוניה - טורינו 1:1
לבולוניה: פדריקו די פרנצ'סקו (27). לטורינו: אדם ליאיץ' (33)

לאציו - ספאל 0:0

סמפדוריה - בנבנטו 1:2
לסמפדוריה: פאביו קוואליארלה (38 ו-54). לבנבנטו: אמאטו צ'יצ'ירטי (24)

ססואולו - גנואה 0:0

אודינזה - קייבו 2:1
לאודינזה: סיריל תרו (37). לקייבו: רוברטו אינגלזה (15), ואלטר בירסה (54)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully