וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ניימאר כבש פעמיים ובישל ב-2:6 של פריס סן ז'רמן על טולוז

הצגת ענק של השחקן היקר בהיסטוריה בבכורה בפארק דה פראנס: אחרי שער ובישול במחצית הראשונה, הברזילאי קינח עם מבצע אישי בו שמר על הכדור מול שישה שחקנים וכבש (90). תיקו למארסיי

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
קינח עם ביצוע מבריק. ניימאר/רויטרס

אחרי השער והבישול בהופעת הבכורה מול גנגאן, ניימאר עלה הערב (ראשון) לראשונה על הדשא בפארק דה פראנס כשחקן פריס סן ז'רמן, וסיפק הצגה אדירה עם צמד ובישול ב-2:6 על טולוז. מארסיי איבדה נקודות ראשונות עם 1:1 מול אנז'ה, ואילו ליל הפסידה בבית 2:0 לקון.

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
גם הוא השתתף בחגיגה. אדינסון קבאני/רויטרס

פריס סן ז'רמן - טולוז 2:6

הילדים של פסקל דופרא הצליחו להלחיץ קצת את קבוצת המיליארדים בפארק דה פראנס, אבל בסופו של דבר היו ניצבים בהצגה אדירה של ניימאר. אחרי השער והבישול בבכורה לרשת גנגאן, הברזילאי הגדיל את ההספק בבכורה הביתית. מקס גראדל, בהופעה הראשונה שלו במדי טולוז, הדהים עם בעיטה מהאוויר בדקה ה-18, אבל ניימאר היה על הריבאונד כדי לאזן בדקה ה-31 ואחרי ארבע דקות הכין לראביו בנגיעה קטנה. מרקו וראטי הורחק בצהוב שני בדקה ה-69, אך בחלוף חמש דקות אדינסון קבאני דייק מהנקודה הלבנה. כריסטופר ז'וליאן צימק בנגיחה בדקה ה-78, ובכל זאת המחליף חאבייר פסטורה סובב באומנות לחיבורים בדקה ה-82 והמגן לייבין קורזאבה הוסיף בעיטה אקרובטית מרהיבה אחרי שתי דקות. הדובדבן על הקצפת הגיע בתוספת הזמן, אז ניימאר להטט ברחבה בין ארבעה שחקנים, הצליח לשמור על הכדור מול שניים נוספים וסיים עם המבצע הנפלא עם כדור נוסף ברשת. הצגה של השחקן היקר בהיסטוריה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
עדיל ראמי שחקן מארסיי (משמאל). רויטרס
הגנת מארסיי ספגה לראשונה. עדיל ראמי/רויטרס

מארסיי - אנז'ה 1:1

אחרי 250 דקות ללא ספיגה, סטיב מנדאנדה הוציא כדור מהרשת ומארסיי איבדה נקודות ראשונות דווקא בסטאד ולודרום. קלינטון אנז'י הקפיץ לעצמו ברחבה ובעט פנימה בין שלושה שחקנים בדקה ה-17, אבל הקמרוני קארל טוקו אקאמבי חתך מימין ובעט כדור חד בשמאל מקצה הרחבה כדי להשוות בדקה ה-70. לוקאס אוקמפוס הארגנטינאי רשם החמצה גדולה בתוספת הזמן, והספיק גם לקבל במהלכה כרטיס אדום בעקבות גלישה ברוטאלית. מארסיי עם שבע נקודות, גם אנז'ה עדיין בלתי מנוצחת עם חמש נקודות.

ליל - קון 2:0

הפסד שני רצוף למרסלו ביילסה, שנאלץ לעלות עם שוער בהופעת בכורה ועם לא מעט צעירים בגלל הפציעות וההרחקות מהתבוסה בשטרסבורג. כבר אחרי חמש דקות נגח דמיאן דה סילבה את הראשון של קון לעונה זו, והסקורר הקרואטי איבן סנטיני דחק בדקה ה-69 והבטיח לאורחים ניצחון בכורה העונה וראשון במגרשה של ליל מאז אוקטובר 1991.

קלינטון אנז'י שחקן מארסיי (במרכז) עם לוקאס אוקמפוס (משמאל). רויטרס
מארסיי כבר לא מושלמת. קלינטון אנז'י עם לוקאס אוקמפוס לאחר השער/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully