וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארגני אל' העולם סירבו לדקת דומייה, השחיין עשה אחת על דעת עצמו

פרננדו אלבארס פנה למארגני אליפות העולם לוותיקים בבקשה לעשות דקת דומייה לזכר ההרוגים בברצלונה ואלה סירבו. אז הוא נותר לעמוד לבדו על אדן הזינוק בזמן ששאר המתחרים קפצו למים

ברחבי העולם היו בסוף השבוע לא מעט מחוות לזכר הרוגי הפיגוע בברצלונה. בכל ליגות הכדורגל השונות למשל, עמדו הקבוצות דקת דומייה, אך מי שסירבו לאפשר זאת היו מארגני אליפות העולם בשחייה לוותיקים (מאסטרס).

פרננדו אלבארס, שחיין שמייצג באליפות את מועדון השחייה של קאדיס, פנה למארגני התחרות בבקשה לקבוע דקת דומייה לזכר ההרוגים, אולם נענה בשלילה. לטענת מארגני האירוע, לא היה להם מספיק זמן כדי להכניס ללוח הזמנים הצפוף אפילו את הדקה הקטנה והחשובה הזו.

מה עשה אלבארס? החליט לעמוד דקת דומייה על דעת עצמו. בשעה שכל המתחרים האחרים זינקו למקצה ל-200 מטרים חזה, אלבארס נותר לעמוד במשך דקה שלמה על אדן הזינוק, כשהוא למעשה מפסיד מראש את המשחה שלו.

"זה אירוע שהשפיע על כולנו מאוד", הסביר אלבארס את הצעד המרגש והיוצא דופן שלו, "המרחק מהבית והעובדה שיש לי משפחה בברצלונה השפיעו עליי במיוחד. המארגנים אמרו שאין להם אפילו דקה לאבד. זה לא הגיוני. נשארתי שקט, לא עשיתי בלגן ופשוט זינקתי באיחור של דקה. לא אכפת לי. הרגשתי טוב יותר עם זה מאשר אם הייתי זוכה בזהב אולימפי".

  • עוד באותו נושא:
  • שחייה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully