וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב נבחרה לקבוצה השנייה בטיבה ביורוליג המודרני

אתר "יורוהופס" הרכיב דירוג של 28 הקבוצות הטובות ביותר במפעל מאז קיץ 2000 והציב את הצהובים גבוה בצמרת, בעיקר בזכות שבע הופעות הפיינל פור ושלוש הזכיות בגביע אירופה

קובי אליהו

אתר הכדורסל האירופי הגדול "יורוהופס" בחר את עשר הקבוצות הטובות ביותר ביורוליג המודרנית והציב את מכבי תל אביב גבוה בצמרת, במקום השני.

על פי הדירוג של סטליוס טורומנדיס, שבחן את 17 העונות של היורוליג מאז קיץ 2000 שסימן את המעבר מגביע אירופה לשיטת היורוליג, רק צסק"א מוסקבה נמצאת לפני הצהובים, שמדורגים במקום השישי בכמות המשחקים שלהם במפעל עם 363 (ברצלונה מובילה עם 398). מבחינת אחוזי הצלחה, מכבי תל אביב במקום החמישי עם 61.7 (139:224 במאזן), בעוד צסק"א מוסקבה ראשונה עם 77.6 מרשים (88:304).

לפאו, שנבחרה שלישית בדירוג, יש ארבע זכיות ביורוליג ואחריה נמצאות צסק"א ומכבי תל אביב, עם שלוש זכיות כל אחת. הצהובים הופיעו בשבעה פיינל פורים, כמו ברצלונה, כאשר רק לצסק"א (14) יש יותר.

על מכבי תל אביב נכתב בדירוג: "אחת משתי הקבוצות היחידות שעשתה בק-טו-בק בעידן המודרני, לצד אולימפיאקוס. בשנתיים האחרונות הקבוצה לא הייתה במיטבה, אבל הישגי העבר נותנים להם מקום בצמרת הדירוג. לקבוצה הזו יש דינמיות מיוחדת".

עוד בנושא:

יוון מאשימה את ה-NBA בהיעדרות של אנטטוקומפו: "מזימה מתוכננת"

שחקני מכבי תל אביב אנתוני פארקר שרונאס יאסיקבצ'יוס. Action Image, מערכת וואלה! NEWS
למרות השנים הקשות. שאראס ופארקר עם גביע אירופה/מערכת וואלה! NEWS, Action Image

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully