וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאט האוורד: "הבנתי שבונים קבוצה לוחמת ומסקרנת"

20.8.2017 / 12:54

הפורוורד החדש של הפועל תל אביב נחת בישראל ויצטרף לאימונים שייפתחו ביום שלישי: "אעשה הכל כדי שהפועל תהיה קבוצה מנצחת". יונתן רבינוביץ' הצעיר יושאל להפועל כפר סבא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגיע ארצה. הווארד/מערכת וואלה!, צילום מסך

עונת 2017/18 בכדורסל הישראלי ממשיכה להתקרב, ועמה נחיתות השחקנים השונים בנמל התעופה בן גוריון. אחד הבולטים שהגיעו לישראל הקיץ הוא שחקנה החדש של הפועל תל אביב מאט האוורד, שאת סיפורו המרתק פרסמנו לפני מספר שבועות. היום (ראשון) נחת האוורד בישראל ויצטרף לאימוני האדומים שיחלו באופן רשמי ביום שלישי, ללא תומר גינת שנמצא עם הנבחרת האולימפית באוניברסיאדה בטאיפיי.

"אני שמח להצטרף להפועל. דיברתי במהלך הקיץ עם המאמן והבנתי שבונים קבוצה לוחמת ומסקרנת", אמר האוורד עם נחיתתו, "אעשה הכל כדי שהפועל תהיה קבוצה מנצחת ושהקהל הגדול של הקבוצה ימלא את האולם ויהנה".

הווארד (28, 2.03 מ'), המשחק בעמדה מספר 4, בילה ארבע שנים במכללת באטלר (2007-2011) וסייע לה לזכות בשתי אליפויות רצופות, בצוותא עם הכוכב גורדון הייוורד והמאמן בראד סטיבנס. לאחר מכן החל את הקריירה האירופית שלו באולימפיאקוס. הוא שיחק גם בלודוויסבורג הגרמנית, רואן הצרפתית, אולם הגרמנית, ובשלוש השנים האחרונות בשטרסבורג הצרפתית. אשתקד העמיד ממוצעים של 6.2 נקודות (50 אחוז מהשדה, 62 אחוז מהקו) ו-4.4 ריבאונדים למשחק ב-16.2 דקות לערב בליגה הצרפתית.

כמו כן, הודיעו האדומים כי הגארד יונתן רבינוביץ', שהיה חלק מנבחרת העתודה בקיץ האחרון, יושאל בעונה הקרובה להפועל כפר סבא מהליגה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully