וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אתנסיאדיס דחה את הגעתו למחר, דיווח: איולפסון מועמד ללבסקי

20.8.2017 / 14:08

החלוץ שכבר סגר את תנאיו ואמור לחתום לשנתיים יעבור מחר בדיקות רפואיות. הבלם האיסלנדי עשוי להצטרף לקבוצה הבולגרית, עומר דמארי לקראת פתיחת העונה: "יודע שיש הרבה ציפיות ממני"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: צפו בביצועיו של סטפנוס אתנסיאדיס

סטפנוס אתנסיאדיס, החלוץ היווני שכבר סגר את תנאיו במכבי חיפה ואמור לחתום על חוזה לשנתיים, דחה את נחיתתו בישראל וצפוי להגיע מחר (שני) כדי לעבור בדיקות רפואיות ולהשלים את המעבר מפאוק סלוניקי. אתנסיאדיס בן ה-28, שעבר בכל הנבחרות הצעירות של יוון, אמור להגיע בזמן כדי לצפות במשחק של הירוקים מול בני יהודה מחר ב-20:30.

וממי שאמור להגיע, לזה שעשוי לעזוב: בבולגריה דיווחו הבוקר שהולמאר איולפסון מועמד להצטרף ללבסקי סופיה, שאחרי חמישה מחזורים מדורגת במקום הרביעי בליגה הבולגרית. הבלם האיסלנדי הצטרף למכבי חיפה בדצמבר 2016 אחרי שנרכש תמורת מיליון יורו מרוזנבורג, אבל לא ענה על הציפיות. לאחרונה שמו נקשר במעבר לכמה קבוצות, אולם על פי התקשורת הבולגרית, לבסקי היא הרצינית מכולן.

עוד בנושא:

מכבי חיפה: שחר שוחח עם סלליך. גולסה המליץ על אתנסיאדיס
מכבי חיפה תיפגש עם סוכנו של סינטאיהו סלליך, עשוי להצטרף לקבוצה
סטפנוס אתנסיאדיס צפוי לנחות כדי לחתום לשנתיים במכבי חיפה

שחקן מכבי חיפה עומר דמארי. אדריאן הרבשטיין
"צריך לעשות את המקסימום". עומר דמארי/אדריאן הרבשטיין

עוד במכבי חיפה: עומר דמארי התראיין לאתר הרשמי לקראת פתיחת העונה, והתייחס לציפיות מהקבוצה ומעצמו. "בעונה שעברה באתי עם המון ציפיות ולא הלך כל כך טוב, הייתי הרבה זמן פצוע", אמר. "אני יודע שהשנה יש ציפיות ממני ואני צריך לעשות את המקסימום בשביל להיות טוב ולהוכיח את עצמי".

על המטרות האישיות שלו: "בפן האישי לכבוש כמה שיותר שערים ולעזור לקבוצה. בפן הקבוצתי זה כמובן לנצח כל משחק, לתת את המקסימום. להראות כמו קבוצה טובה שמשחק כדורגל התקפי, שהקהל ייהנה ממנה ואני מאמין שאפשר לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully