וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן המבורג ייעדר כשבעה חודשים אחרי שנפצע במהלך חגיגת שער

ניקולאי מולר כבש את שער הניצחון של המבורג מול אוגסבורג, אך נתקל בדגל הקרן במהלך החגיגות והוחלף זמן קצר לאחר מכן. הבוקר התברר שהפציעה חמורה ושהוא סובל מקרע ברצועה הצולבת

חדשות מוזרות ועצובות מגרמניה: שחקן הכנף של המבורג ניקולאי מולר נפצע אמש (שבת) בצורה משונה למדי אחרי שכבש את שער הניצחון מול אוגסבורג (0:1) במחזור הפתיחה של הבונדסליגה. מיד אחרי שכבש, מולר בן ה-29 קיפץ בשמחה בסמוך לדגל הקרן, ובשלב מסוים נתקל בה ובתגובה התפתל על כר הדשא מכאבים. בדקה ה-15, אחרי כמה דקות בהן טופל בצדי המגרש, הוא הוחלף ארון האנט.

עד מהרה הפך הקטע לוויראלי ורבים לגלגו על מולר בעקבות הפציעה המשונה והמיותרת, אבל הבוקר קיבל הסיפור תפנית, כשהתברר שהפציעה חמורה למדי. על פי האבחנה הראשונית מולר סובל מקרע ברצועה הצולבת, מה שגורר תקופת התאוששות ארוכה. הוא צפוי להיעדר לפחות שבעה חודשים מהמגרשים ולהחמיץ את מרבית המשחקים העונה.

מדובר באבידה לא פשוטה עבור המבורג. מולר נחשב לאחד השחקנים הוותיקים והחשובים בחדר ההלבשה, וגם מאזן הכיבושים שלו - עם 16 שערים בארבע העונות האחרונות במדי הקבוצה בבונדסליגה - לא רע בכלל. מולר גם חתום על אחד השערים החשובים בתולדות המועדון: ביוני 2015 הוא כבש בדקה ה-115 מול קרלסרוהה את השער שהשאיר את המבורג בבונדסליגה ומנע ממנה לנשור לראשונה בתולדותיה לליגת המשנה.

ככה זה התחיל

ניקולאי מולר, המבורג. GettyImages
ניקולאי מולר, המבורג/GettyImages

וככה זה הסתיים

ניקולאי מולר, המבורג. GettyImages
ניקולאי מולר, המבורג/GettyImages
ניקולאי מולר, המבורג. GettyImages
ניקולאי מולר, המבורג/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully