וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יסמין משאנוביץ' צפוי לפתוח נגד הפועל באר שבע במקום זהוביץ'

מאריבור הודיעה שהחששות התאמתו: זהוביץ' סובל משבר בעצם הבריח וינותח. החלוץ הבוסני כנראה יעלה בהרכב בגומלין ביום שלישי. בינתיים הסגולים עוררו סערה וזעם רב בסלובניה

AP

בווידאו: השערים של מאריבור בניצחון הליגה אתמול

מאריבור הודיעה אמש (שבת) שהחלוץ לוקה זהוביץ' יעבור ניתוח וייעדר כשישה שבועות מהמגרשים. זהוביץ' נפגע אתמול בשלב מוקדם של משחק הניצחון 2:3 על קרשקו והוא סובל משבר בעצם הבריח.

זהוביץ' בן ה-21 היה אמור לפתוח במשחק הגומלין נגד הפועל באר שבע (1:2 לאלופה הישראלית במשחק הראשון) בפלייאוף העלייה לליגת האלופות ביום שלישי, אבל המאמן דרקו מילאניץ' ייאלץ להסתדר בלעדיו. יסמין משאנוביץ' הבוסני עשוי לתפוס את המקום בחוד ולשחק לצד מרכוס טבארס הוותיק.

בינתיים מאריבור עוררה סערה מקומית לקראת המשחק ביום שלישי. החדר בו יתקיימו מסיבות העיתונאים נצבע סגול עז והפודיום שלפניו יישבו המאמנים ושאר המרואיינים קושט בכתובות שנושאות את מילותיהם של שירי האוהדים. אלא שבין היתר נכתב גם "ירוק זה מכוער" - עקיצה ליריבה המרה אולימפיה לובליאנה.

בסלובניה היו הרבה אנשים שלא אהבו את המעשה הזה והגדירו אותו כ"פרובוקציה" של אנשי מאריבור לקראת "דרבי הנצח" נגד לובליאנה ביום ראשון הבא.

עוד בנושא:

רק 1:1 להפועל באר שבע נגד מכבי נתניה
איסק קואנקה בספק למשחק של באר שבע בסלובניה
הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully