וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטויצ'קוב: "ברצלונה מחתימה שחקנים על סמך ביצועים ביוטיוב"

הביקורות על הנהלת ברצלונה נמשכות: כוכב העבר מספר על "ההתנהלות המביכה" שמנעה את החתמת אסנסיו ומלגלג על פאוליניו. בפורטוגל מודאגים: האם הוטלה קללה על כריסטיאנו רונאלדו?

אימג'בנק GettyImages

כריסטיאנו רונאלדו עדיין מתוסכל וכעוס בעקבות ההרחקה שספג מחמישה משחקים. כוכב ריאל מדריד ייעדר מן הסתם גם הערב (ראשון, 23:15, ONE) במשחק פתיחת העונה של הבלאנקוס בליגה הספרדית מול לה קורוניה, בהמשך לכרטיס האדום שספג בקלאסיקו בעקבות דחיפת השופט. הרוחות עדיין לא רגועות בריאל בעקבות העונש שהושת על הכוכב הפורטוגלי, שמצידו ממשיך לאגור כעס על ההתאחדות הספרדית וגם על רשויות החוק במדינה, שמנהלות נגדו בימים אלה חקירה בחשד להעלמות מס.

"רונאלדו מרגיש שצולבים אותו", נכתב הבוקר בכתבת שער בעיתון "מארקה". "הוא מעלה לאינסטגרם תמונות שלו מחויך וצוחק, אבל הוא עדיין כועס, מתוסכל, מרגיש גועל, מרגיש רדוף. הוא ידע שטעה כשדחף את השופט, אבל היה משוכנע שהערעור יתקבל והכרטיס הצהוב השני יימחק לו, אבל זה לא קרה. הוא דרש הסברים ולא קיבל אותם. ההרגשה שמשהו מוזר קורה לו בספרד נמשכת כמה שנים, ובשבועות האחרונים היא מקבלת משנה תוקף".

עוד בנושא:

23:15: ריאל מדריד ללא רונאלדו מתארחת אצל לה קורוניה
10 הצעירים הספרדים שינסו לכבוש העונה את לה ליגה
הערעור נדחה, רונאלדו: "זה מגוחך ומרגיש כמו רדיפה"

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
קארמה רעה. רונאלדו מורחק/רויטרס

במאמר נכתב ש"ריאל מודעת לתחושות של רונאלדו ועושה הכל כדי לעמוד לצידו. זה לא מקרי שזידאן ביקר את השופטים בחריפות לראשונה כמאמן ריאל דווקא כשמדובר ברונאלדו. גם ההתנהלות של פלורנטינו פרס שפנה כמה וכמה פעמים בתקיפות להתאחדות בעקבות העונש מראה שהמועדון יעשה הכל בשביל רונאלדו עכשיו".

כזכור, גם הערעור של ריאל בנוגע להרחקה לא התקבל על ידי ההתאחדות הספרדית, ורונאלדו הגיב בזעם עם תמונה באינסטגרם לה הוצמד הכיתוב: "חמישה משחקים! זה מוגזם ומגוחך. זה מרגיש כמו רדיפה, תודה לחברים שלי לקבוצה ולאוהדים על התמיכה".

גם בפורטוגל דואגים לשלומו של הכוכב בעקבות הקיץ הקשה שעובר עליו, ויש מי שכבר מציע הסבר ביזארי למדי: לטענת מכשף מקומי מפורסם העונה לכינוי "פאפה" (שאף מתגורר במאדיירה, עיר הולדתו של החלוץ), הוטלה על רונאלדו קללה משום שלא הגיע להלווית אביו. "רונאלדו מותש מבחינה רוחנית ופסיכולוגית כי הוטל עליו כישוף נוראי של מזל רע".

לטענת הרופא האליל, "הבחירה שלו לעלות לשחק ביום של הלווית אביו שחררה כמות עצומה של אנרגיות רעות, שמשפיעות עליו ועל הסביבה שלו לרעה. הוא נפרד מאביו כשהוא היה בחיים ולא דיבר איתו במשך שנים רבות, וזה השפיע עליו באופן בלתי מודע. לא משנה כמה רע אביו היה בתור הורה, אסור היה לרונאלדו להחמיץ את ההלוויה שלו. הוא פתח על עצמו את שערי הגיהנום".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

ובזמן שריאל עסוקה בלהרגיע את רונאלדו, גם בברצלונה הרוחות סוערות. מחאת האוהדים נגד הנשיא ז'וספ מריה ברתומאו גוברת, ובמקביל גם הביקורות מצד שחקני עבר של המועדון נמשכות. חריסטו סטויצ'וקוב, למשל, התראיין אמש לכלי התקשורת בקטאלוניה ולעג לרכש שהקבוצה ביצעה, בדגש על פאוליניו. "הלו, גם אני פנוי. אולי תחתימו אותי, זה בטח יותר טוב מלהחתים את פאוליניו", אמר.

בנוסף, ביקר סטויצ'קוב את הנהלת ברצלונה על הפספוס של סרחיו אסנסיו. היהלום של ריאל מדריד היה קרוב מאוד לחתום בשורות ברצלונה לפני המעבר לריאל, אולם ראשי המועדון הקטלאני הפילו את העסקה בגלל ויכוח על שני מיליון יורו. לבסוף הוא התגלגל לריאל, ובשבועות האחרונים הפך לאחד השמות הכי לוהטים ומדוברים בכדורגל העולמי, בין היתר בזכות שני שערים נפלאים מול אותה ברצלונה שהפנתה לו את הגב. "אסנסיו לא בברצלונה אך ורק בגלל חוסר התפקוד של ההנהלה. עצוב שנתנו לילד עם כישרון כזה ללכת. אני מכיר את הסוכן של אסנסיו טוב מאוד, ויודע שהוא היה יכול להיום בברצלונה. למה ברצלונה לא הסכימה לשלם חמישה מיליון יורו על אסנסיו? בגלל שההתנהלות שלה מביכה והיא מחתימה שחקנים על סמך ביצועים ביוטיוב".

מרקו אסנסיו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
ברצלונה, כל זה היה יכול להיות שלך. אסנסיו חוגג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully