וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: ליאור לוי לא יוחתם, שביעות רצון ממרסיאל

20.8.2017 / 8:32

הצרפתי שנכנס כמחליף הציג יכולת טובה לצד סיבוק. המגן הימני עזב על דעת עצמו, במועדוו החליטו לחפש מגן אחר. ורטה ומשומר הוצעו. מחמאות לרפואה: "לא חשש מחילוף מוקדם"

שחקן מכבי פתח תקוה מנור סולומון. לירון מולדובן
סחט מחמאות. סולומון/לירון מולדובן

במכבי פתח תקוה חששו עד אתמול (שבת) משיתוף הפעולה בין ז'והאן מרסיאל לתומאש סיבוק, סיבה שבעקבותיה החליט קובי רפואה לספסל את הצרפתי ולפתוח עם עומר דנינו במקומו נגד מ.ס אשדוד (ניצחון 1:2). אחרי כחצי שעה, רפואה החליט להכניס את הבלם למגרש וההגנה החדשה שלו, שכוללת גם את עודד אלקיים שרק חזר מפציעה ועדיין לא התחברה במשחקי הכנה גילתה שיפור.

"בסוף השבוע דיברנו רק עד דבר אחד – ניצחון באשדוד. ידענו שזה לא יהיה קל, אבל זה היה חשוב מאוד לביטחון של השחקנים אחרי ההכנה הלא טובה. בשנים קודמות הבנו שההכנה לא קובעת דבר. כשפתחנו טוב בהכנה, העונה נפתחה בדיוק להפך. קובי הכין את השחקנים מצוין. צריך הרבה אומץ להחליף את שבתאי אחרי חצי שעה, אבל קובי ראה רק דבר אחד לנגד עיניו - ניצחון", אמרו בקבוצה. במועדון לא באו כמובן בטענות למי שתופקד אתמול כמגן שמאלי בעקבות פציעת אורי מגבו, שכבר חזר לאימונים אך התלונן שוב על כאבים באימון המסכם.

מנור סולומון שוב קיבל מחמאות. "הכדור שמסר לאבידור בדרך לשער מראה כמה אין לו לחץ כשהוא עם הכדור. השער שכבש מראה כמה כישרון יש לו ברגליים. הוא צריך להישאר צנוע ולהמשיך בדרך הזאת", אמרו במועדון.

אחרי החתמת גרגורי טאדה, שרשם אתמול 12 דקות ראשונות בליגת העל והיה קרוב לכיבוש, המגן ליאור לוי שהיה אמור לחתום בקבוצב החליט לעזוב את האימונים על דעת עצמו ובמועדון החליטו שלא להחתימו. שמם של אייל משומר ועופר ורטה עלו. לגבי משומר, במועדון בדקו האם השחקן פצוע ומתי יוכל לחזור.

רפואה וגולן מנסים לצרף שחקן נוסף בקישור, בעמדה של גידי קאניוק. טאדה עדיין לא בכושר משחק והמטרה היא לשלב אותו בהדרגה גם במשחק הקרוב, על מנת להכשיר אותו במהלך פגרת הנבחרת.

עוד בנושא:

הפועל רעננה ועירוני קרית שמונה נפרדו ב-0:0
הפועל חיפה ניצחה את הפועל אשקלון 1:3
הפועל באר שבע ומכבי נתניה נפרדו ב-1:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully