וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: סטפנוס אתנסיאדיס עבר בדיקות, יחתום היום לשנתיים

22.8.2017 / 12:14

זר חמישי לגיא לוזון: החלוץ היווני בן ה-28 ביקר באצטדיון, השלים את הבדיקות ויצטרף בהעברה חופשית מפאוק סלוניקי, שתזכה לאחוזים ממכירה עתידית. "קלאוס" ירוויח 650 אלף יורו לעונה

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: לקט מביצועיו של סטפנוס אתנסיאדיס

מכבי חיפה תשלים היום (שלישי) רכש נוסף, עם החתמתו לשנתיים של סטפנוס אתנסיאדיס. החלוץ היווני בן ה-28, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, יהיה הזר החמישי של הירוקים אחרי שסיכם את תנאיו תמורת 650 אלף יורו לעונה. בנוסף, אתנסיאדיס יזכה לבונוסים על שערים והישגים. פאוק סלוניקי, שהתירה את חוזהו למרות ההסכם לעונה נוספת ובכך ויתרה על דמי העברה, תזכה לאחוזים ממכירה עתידית.

עוד בנושא:
לידיעה הראשונית על מועמדותו של סטפנוס אתנסיאדיס למכבי חיפה
ביקורת במכבי חיפה: "לוזון מנסה להצדיק בכוח את הרכש שביצע"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היווני הראשון בתולדות מכבי חיפה. סטפנוס אתנסיאדיס הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתניסיאדיס בן ה-28, המכונה "קלאוס", שיחק כל חייו בפאוק סלוניקי, פרט לעונת השאלה אחת בפנסראיקוס (2009/10). לאחרונה טס לטורקיה כדי לעבור בדיקות רפואיות בקוניאספור, אך בסופו של דבר לא חתם. גם אסטון וילה הביעה בו עניין בתחילת הקיץ.

קלאוס הגיע לפאוק בגיל 8 ועלה לבוגרים ב-2007 כשהיה בן 19. אחרי שחזר מהשאלה הפך החלוץ לשחקן הרכב ובחמש עונות רצופות כבש במספרים דו ספרתיים. עונת השיא שלו הייתה ב-2012/13, אז הבקיע 14 שערי ליגה ו-23 בכל המסגרות. עונה לאחר מכן שיחק פעמיים נגד מכבי חיפה בשלב הבתים של הליגה האירופית. בעונה האחרונה עבר הסמל הבלתי מעורער של פאוק משבר לא פשוט ולא כבש כלל בליגה (22 משחקים) אלא רק בגביע (2 שערים) ובאירופה (3). לאתנסיאדיס גם 12 הופעות במדי נבחרת יוון, במדיה ערך את הבכורה ביוני 2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully