וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס: "היה משחק חפירות, מעצבן, משעמם ולא איכותי בכלל"

מאמן עירוני קרית שמונה לא התרשם מה-0:0 נגד הפועל רעננה במחזור הפתיחה של ליגת העל. דודו אברהם: "לא הבקענו בדקות הטובות שלנו. התוצאה משקפת את מה שהיה על הדשא"

מאמן הפועל רעננה דודו אברהם. מגד גוזני
לא מודאג. דודו אברהם/מגד גוזני

עירוני קרית שמונה, שעברה הקיץ מתיחת פנים משמעותית, פתחה את עונת 2017/18 עם 0:0 בחוץ מול הפועל רעננה במשחק שלא התעלה לרמה גבוהה במיוחד.

חיים סילבס, שחזר לרעננה וקיבל יחד עם עוזרו יניב לביא שי מאשר אלון לפני שהמשחק יצא לדרך, סיכם את המשחק: "היה משחק חפירות, מעצבן ומשעמם, לא איכותי בכלל. ניסיתי לעשות מה שאפשר, לשנות מערך, להכניס שחקנים התקפיים כדי לייצר עוד מצבים, אבל לא הצלחנו כל כך. אם היינו מנצלים את המצב או שניים במחצית השנייה יכולנו לעלות ליתרון ואז הכל היה שונה".

המאמן הוסיף: "היה נחמד לחזור לרעננה אבל התעסקתי בניצחון של קרית שמונה. אנחנו מאוכזבים, אבל מרוצים מהמלחמה וממה שניתן לשאוב מהמשחק למרות שזה לא מספיק להמשך. יש לנו סגל טוב עם שחקנים טובים. אנחנו צריכים להתחזק מבפנים. להתחבר, להגיע לכושר גופני מספיק טוב ולביטחון גבוה".

מאמן הפועל רעננה, דודו אברהם: "לצופים היה משחק לא טוב, בלי מצבים. פתחנו טוב, היינו יותר דומיננטייים אבל לא הבקענו שערים בדקות הטובות שלנו. בחצי השני היינו פחות טובים והמשחק הפך מבולגן. למען האמת התוצאה משקפת את מה שהיה על הדשא. קיבלנו לא מעט כרטיסים צהובים, אבל כל עוד זה לא אדום זה בסדר. כרגע אסף צור נשאר שוער ראשון, יש לנו שני שוערים טובים ויהיה טוב. אני בטוח שבהמשך לא תהיה לנו בעיה בחלק ההתקפי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully