וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תיפגש עם סוכנו של סינטאיהו סלליך, עשוי להצטרף לקבוצה

19.8.2017 / 20:28

לוואלה! ספורט נודע כי דודו דהאן, סוכנו של הקשר, ייפגש עם ראשי המועדון עד המשחק מול בני יהודה. בסביבת הקשר, שפסל תחילה חזרה לישראל, אישרו: "הוא מעוניין לחזור רק למכבי חיפה"

צילום: קובי אליהו. עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ראיון מיוחד עם שלושה שופטי ליגת העל לכבוד פתיחת העונה

האם סינטאיהו סלליך יחתום בשבוע הבא במכבי חיפה? על פי גורמים המעורים בעסקה, ייתכן מאוד שכן. מכבי חיפה תיפגש עם סוכנו דודו דהאן, וזאת במטרה לבחון אפשרות לצרפו לסגל הקבוצה. במועדון מתכוונים לצרף בקרוב גם את מאור בוזגלו המשחק בתפקיד דומה, אך בשלב זה בוזגלו פצוע ולא מן הנמנע כי המהלך להבאת הקשר שסיים את חוזהו במאריבור ייצא לפועל.

בשיחה שנערכה בין ראשי המועדון לדהאן, נקבע כי הצדדים ייפגשו עד יום שני הקרוב, בו תשחק מכבי חיפה מול בני יהודה במושבה, כדי לבחון את כל האפשרויות העומדות בפני השחקן. בסביבתו של סלליך אישרו הערב (שבת) את הידיעה: "הוא כבר הצהיר בעבר כי אם ישוב לישראל זה יהיה רק במכבי חיפה, והוא מתכוון לעמוד בהצהרה הזו. נכון שיש מספר אופציות שנבדקות בחו"ל, אבל במהלך היממה האחרונה עלתה האפשרות של מכבי חיפה".

עוד בנושא:
סטפנוס אתנסיאדיס סגר את תנאיו במכבי חיפה וצפוי להפוך למשתכר הבכיר
פאוק אישרה את הצעת מכבי חיפה: מו"מ מתקדם עם סטפנוס אתנסיאדיס
דירוג השחקנים של וואלה! ספורט: היכן ממוקם אלירן עטר?

שחקן בית"ר ירושלים סינטאיהו סלליך. טל לוי
יסגור מעגל בחיפה? סינטאיהו סלליך/טל לוי

לוואלה! ספורט נודע כי לפני המשחק האחרון מול הפועל עכו, שקלו במכבי חיפה להציע לשחקן להיכלל בסגל למשחק, אולם סלליך סירב בטענה כי אינו נמצא בכושר משחק מלא ומכוון לאירופה. ביממה האחרונה, בעקבות ההחלטה להיפגש, החליט סלליך לבחון מחדש את הנושא של הצטרפותו לירוקים.

סלליך בן ה-26 סיים כאמור את חוזהו במאריבור אחרי שלוש שנים, במהלכן כבש 11 שערים וזכה בשתי אליפויות וגביע אחד. את דרכו כמקצוען החל במכבי חיפה ב-2010, רשם 11 הופעות ומשם נדד להפועל עכו, עירוני קרית שמונה ובית"ר ירושלים.

שחקן מכבי חיפה, גוסטבו בוקולי, לפני שחקן פאוק סלוניקי, סטפנוס אתנסיאדיס. אדריאן הרבשטיין
מתקרב. סטפנוס אתניסיאדיס במדי פאוק מאחורי גוסטבו בוקולי/אדריאן הרבשטיין

בינתיים, במכבי חיפה ממתינים גם לחלוץ היווני סטפנוס אתניסיאדיס, שלא נכלל בסגל של פאוק סלוניקי למחזור הפתיחה וצפוי להגיע לישראל ביומיים הקרובים כדי לחתום לשנתיים. החלוץ בן ה-28 סגר את תנאיו, ישתכר כ-650 אלף יורו לעונה אצל הירוקים אם יעבור את הבדיקות הרפואיות, ויגיע בהעברה חופשית. פאוק תקבל אחוזים ממכירה עתידית.

לקראת המשחק מול בני יהודה, מסתמן כי גיא לוזון יעלה במערך של שלושה בלמים: אליסון דוס סנטוס, דקל קינן ועומרי בן הרוש. מחר תיערך אסיפה והמאמן יתרגל את ההרכב באימון המסכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully