וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפואה: "אני מרוצה אך יש הרבה נקודות שליליות". עטר: "כשמחמיצים אז סופגים"

מאמן מכבי פתח תקוה סיכם את הניצחון 1:2 על מ.ס. אשדוד במחזור הפתיחה של ליגת העל. מנור סולומון: "לא שיחקנו מספיק טוב". עטר אחרי הבכורה המאכזבת באשדוד: "היו לנו 60 דקות טובות"

מאמן מכבי פתח תקוה קובי רפואה. לירון מולדובן
"יש הרבה עבודה". רפואה/לירון מולדובן

מכבי פתח תקוה אמנם הייתה רחוקה מאוד מלהרשים אבל ניצחה 1:2 את מ.ס. אשדוד במשחק שפתח את משחקי ליגת העל לעונת 2017/18. מנור סולומון העניק לחבורה של קובי רפואה את הניצחון לאחר שסובב באומנות מתוך הרחבה כדור לרשת האשדודית.

מאמן פתח תקוה קובי רפואה אמר בסיום: "כמובן שאני מרוצה. אנחנו לא מכבי תל אביב ובאר שבע, האיכות של השחקנים שלי תבוא לידי ביטוי רק אם הם יעבדו קשה וזה מה שעשינו במחצית השנייה לפרקים. המחצית הראשונה לא היתה טובה. יש הרבה עבודה. אני מאוד מרוצה מהניצחון אבל יש לי הרבה נקודות שליליות לקחת ואלמד מזה. כיף לפתוח עם ניצחון, אבל זו עדיין לא הקבוצה שאני רוצה לראות. זה ייקח יותר זמן לצערי, כי הייתי רוצה שדברים יתחברו מהר. מבחינה אגרסיבית וטקטית זה לא מספיק. כמובן שאנחנו רוצים להתחזק, אבל החכמה היא לחבר".

כובש שער הניצחון מנור סולומון הוסיף: "אני מאוד שמח על הגול ובמיוחד על הניצחון. המשחק שלנו לא היה מספיק טוב, לא יצרנו הרבה מצבים, במיוחד במחצית הראשונה, אבל ידענו שכלום לא גמור אחרי ה-1:0 ובאנו במטרה לנצח. אמרנו שאנחנו חייבים לפתוח את העונה ברגל ימין ועשינו את זה. אני לוקח את הלחץ למקום חיובי, כל שחקן היה רוצה שידרשו ממנו להוביל".

מאמן מ.ס. אשדוד ראובן עטר. לירון מולדובן
"ההגנה שלנו חדשה". עטר/לירון מולדובן

מנגד ראובן עטר פתח עם הפסד את הקדנציה שלו במ.ס. אשדוד. עטר אמר לאחר המשחק: "הגענו למספיק מצבים כדי לעשות את ה-0:2, וכשמחמיצים אז סופגים. אחרי ה-1:1 פתאום היו פערים, ומזה חששתי. יש להם שחקנים מהירים בהתקפה וההגנה שלנו חדשה. היו לנו 60 דקות טובות, לפי התכנית, עם מצבים ממש טובים להבקיע, אבל זה הכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully