וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס אנטטוקומפו מחוץ ליורובאסקט: "האכזבה הגדולה ביותר בקריירה"

כוכב נבחרת יוון, שהגיע אחרי עונת שיא ב-NBA, סובל מפציעה בברך ונאלץ להרים ידיים: "ניסיתי לדמיין שלא כואב לי ושאני מוכן לשחק, אבל הבדיקות שעשיתי החזירו אותי למציאות"

יאניס אנטטוקומפו, מילווקי באקס. AP
ההפסד כולו שלנו. יאניס/AP

הסיכויים של נבחרת יוון ללכת עד הסוף ביורובאסקט הקרוב ספגו הערב (שבת) מכה אנושה, כשהכוכב הגדול יאניס אנטטוקומפו, שאמור היה להיות גם אחד הכוכבים הגדולים של האליפות כולה, הודיע שלא ייקח בו חלק.

"אני רוצה להודיע לכולם שלא אוכל לעזור לנבחרת יוון ביורובאסקט", אמר שחקנה הנפלא של מילווקי. "בכל התקופה האחרונה דחקתי בעצמי לעבוד. ניסיתי לדמיין שלא כואב לי ושאני מוכן לשחק. לרצון הזה היתה השפעה על החשיבה שלי, אבל הבדיקות שעשיתי בסין עם מילווקי החזירו אותי למציאות. לא הצלחתי לעבור את המשימות שניתנו לי, הכאב עצר אותי כבר אחרי כמה שניות. אצטרך לעבוד על בעיות הברכיים שלי כמה שאוכל. זו האכזבה הגדולה ביותר בקריירה שלי".

ה"גריק פריק" הוסיף: "אין לי ברירה. אני פצוע, הכאבים לא מרפים ואני חייב להשתפר. אני רוצה לאחל בהצלחה לחברים שלי ולמאמנים שלי. הנבחרת הלאומית היא הקבוצה האהובה עלי, ובעתיד אוכיח שביחד עם חברי לקבוצה, נוכל לשמח את יוון".

אנטטקופמו (22, 2.11 מ'), אחד הכשרונות הייחודיים ביותר שהגיעו ל-NBA בשנים האחרונות, פרץ אשתקד בגדול והפך לאחד הכוכבים הלוהטים בליגה. ב-2016/17 הוליך את הבאקס כמעט בכל מדד סטטיסטי אפשרי: 22.9 נקודות למשחק (52 אחוז מהשדה), 8.7 ריבאונדים, 5.4 אסיסטים, 1.6 חטיפות ו-1.9 חסימות.

יוון הוגרלה לבית א' של האליפות, בצוותא עם המארחת פינלנד, צרפת, פולין, איסלנד וסלובניה.

עוד בנושא:

דיווח: אבלינו מנסה לשכנע את דווין סמית' לחזור לעונת פרישה
ברצלונה מוכנה לכלול שחקן כדורגל בעסקת אדם האנגה
מאט לוג'סקי חתם בפנאתינייקוס, סרחיו יול עבר ניתוח בברכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully