וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאריבור: לוקה זהוביץ' נפצע במשחק נגד קרסקו, יחמיץ את באר שבע

החלוץ שבר את עצם הבריח כעבור 13 דקות ולא יוכל לשחק במשחק הגומלין במסגרת שלב הפלייאוף של ליגת האלופות. מאריבור ניצחה 2:3 בדקה ה-96. 58 דקות לקובי מויאל ב-3:3 של ניו יורק קוסמוס

שחקן סלטיק ניר ביטון עם סטיוארט ארמסטרונג ועם סקוט בראון. רויטרס
ממשיכים לחגוג. ביטון ושחקני סלטיק/רויטרס

יריבת הפועל באר שבע בפלייאוף מוקדמות ליגת האלופות גברה הערב (שבת) 2:3 בדקה ה-96 על קרסקו במסגרת המחזור השישי בליגה הסלובנית, אך כבר בדקה ה-13 התבשרה שחלוצה, שלוקה זהוביץ', יחמיץ בין 4 ל-6 שבועות בעקבות שבירת עצם הבריח ולא ישחק, כאמור, במשחק הגומלין נגד הפועל באר שבע. מרואן קבהא נכנס בדקה ה-72.

* ניו יורק קוסמוס של קובי מויאל סיימה ב-3:3 מותח ורב אירועים עם אינדי אילבן. הקשר הישראלי פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-58 על ידי חואן גרה, שכבש בדקה ה-84 את השער שקבע את תוצאת המשחק.

* ניר ביטון נכנס היום כמחליף בניצחון סלטיק 0:2 על קילמרנוק במסגרת המחזור השלישי של הליגה הסקוטית. הקשר הישראלי שותף שוב כבלם והחליף את קירן טירני הצעיר בדקה ה-70, וצפה בקאלום מקגרגור כובש את השני (88) אחרי הראשון של ג'יימס פורסט (40). קבוצתו של ברנדון רודג'רס שומרת על מאזן מושלם, ואחרי הניצחון 0:5 על אסטנה במוקדמות הליגת האלופות, נראה שהמאמן יכול לסמן את תחילת העונה של קבוצתו כמוצלחת במיוחד.

* אופיר מרציאנו פתח בהרכב היברניאן בהפסד 3:1 להמילטון.

* ביברס נאתכו פתח בהרכב צסק"א מוסקבה והשלים 90 דקות ב-0:0 נגד אורל. קבוצתו של הקשר ניסתה להשיג ניצחון שלישי ברציפות, אך נעצרה. צסק"א עלתה למקום השלישי בטבלה, עם 13 נקודות, 3 נקודות מזניט שנמצאת בפסגה עם משחק חסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully