וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - מכבי חיפה: עטר לא יהיה בסגל, שתי הקבוצות עם שלושה בלמים

לוזון יציב את אליסון, קינן ודוס סנטוס במרכז ההגנה, דמארי ימתין על הספסל, כ-6,000 אוהדים ירוקים יגיעו למושבה (ב', 20:30 ספורט1). הכתומים בונים בעיקר על יוסי אבוקסיס

מחזור 1הסתיים21/08/2017
בני יהודה תל-אביב
  • חוזז (74)
  • חוזז (90)
0:2
    מכבי חיפה
    אימג'בנק GettyImages

    בווידאו: לקט מביצועיו של סטפנוס אתנסיאדיס

    בני יהודה:

    מחזיקת גביע המדינה תפתח את העונה כשהיא חולמת על המקום בפלייאוף העליון. למרות הצהרותיו של המאמן יוסי אבוקסיס, הקבוצה לא שדרגה את עצמה לעומת העונה שעברה ונראה כי תקציבה ירד. הכתומים בונים על המאמן שיצעיד אותם להישג, ולפחות על פי הקמפיין האירופי הקצר יש בשכונה על מי לבנות. אבוקסיס ישמור על המערך וההרכב ששיחק במוקדמות הליגה האירופית. המשמעות היא שבני יהודה תעלה עם שלושה בלמים (איציק עזוז, עאיד חבשי, פז בן ארי) ותנסה לעקוץ את הירוקים במתפרצות עם אלמוג בוזגלו, מאוויס צ'יבוטה ונריוס ולסקיס שיאיישו את החלק הקדמי.

    מכבי חיפה:

    אחרי קיץ עמוס אירועים ובעיקר שחקני רכש, מכבי חיפה מקווה לפתוח עונה עם שלוש נקודות במושבה. גיא לוזון תרגל לאורך השבוע את שיטת שלושת הבלמים וצפוי להציב את עומרי בן הרוש לצד דקל קינן ואליסון דוס סנטוס. עומר דמארי עדיין לא כשיר ל-90 דקות, אך יהיה בסגל של הירוקים, בניגוד לאלירן עטר שעדיין ממתין לראות האם מעברו למכבי תל אביב ייצא אל הפועל. קאיו עשוי לפתוח. רמי גרשון המתאושש מפציעה כמובן לא יכול עדיין להיכלל בסגל, כשבחיפה ממתינים לסטפנוס אתנסיאדיס שצפוי להגיע לבדיקות רפואיות ולאחריהן לחתום לשנתיים.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

    בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
    עאיד חבשי שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
    ימשיך במרכז ההגנה גם מול האקסית. עאיד חבשי/ברני ארדוב

    טריוויה

    * יוסי אבוקסיס ניצח בעונה שעברה ארבע פעמים את מכבי חיפה כמאמן בני סכנין.

    * מכבי חיפה לא ניצחה את בני יהודה בחמשת מפגשי הליגה האחרונים, ובפעם הקודמת שפתחה מולה עונה, הובסה 3:0 בבית לפני שנתיים. על הקווים של בני יהודה? ניחשתם נכון: אבוקסיס.

    * מכבי חיפה ניצחה את בני יהודה בחוץ רק פעם אחת מתוך התשע האחרונות בהן התארחה אצלה. זה היה 0:2 בדצמבר 2013 מצמד של רובן ראיוס.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: אלי חכמון
    אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
    קהל: 7500

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      1
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully