וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - בני סכנין: שתי הקבוצות מחכות לבשורה מהבקרה

19.8.2017 / 19:25

העולה החדשה עדיין לא העבירה את מרבית הזרים, האורחת מחכה לקבל אישור על שלושה שחקנים, בראשם לוקאס גאושו. גל שיש, הקפטן החדש של עכו: "מאמינים שנעמוד במטרות" (א', 19:00, 5 לייב)

מחזור 1הסתיים20/08/2017
הפועל עכו
  • ביטון (89)
2:1
  • (26, פנדל) מוגראבי
  • (68) פאס
בני סכנין
צילום: קובי אליהו. עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ראיון מיוחד עם שלושה שופטי ליגת העל לכבוד פתיחת העונה

טריוויה

* ניצחון השיא של הפועל עכו בליגת העל היה על חשבון בני סכנין: 1:5 במחזור השלישי של עונת 2012/13. ומי אימן אז את סכנין? שלומי דורה, מאמנה הנוכחי של עכו.

* מאז חזרתה לליגה הבכירה ב-2009, הפועל עכו פתחה רק פעם אחת עונה חדשה עם ניצחון במחזור הראשון (0:2 על בני יהודה ב-2011/12).

* מוחמד כליבאת, שחזר הקיץ לקדנציה שלישית בבני סכנין, כבש את שעריו הראשונים בליגת העל במדי הפועל עכו בעונת 2010/11.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מוחמד כליבאת שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
מפגש עם קבוצתו הראשונה בליגת העל. מוחמד כליבאת/אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו:

העולה החדשה מקווה להעביר בבוקר את ששת הזרים בבקרת התקציבים, כדי שיעמדו לרשות שלומי דורה במשחק מחר (ראשון, 19:00, ספורט 5 לייב). הבעיה היא השחרורים הבינלאומיים שטרם התקבלו. המאמן דורה המשיך לתרגל את ההרכב עם כל הזרים, אך אם זה לא יקרה הוא יצטרך לאלתר בלא מעט עמדות. השוער רם שטראוס עדיין בספק, אך בקבוצה מקווים שיהיה כשיר למשחק.

"אנחנו מתכוננים לקראת משחק הליגה הראשון", אמר הקפטן החדש גל שיש. "עברנו הכנה ברמה מאוד גבוהה, הצוות המקצועי הכין אותנו בצורה מצוינת. אנחנו מתחילים את הליגה בסיטואציה לא נעימה בגלל מינוס שתי הנקודות, אבל אנחנו מאמינים שנצליח לעמוד במטרות שלנו".

בני סכנין:

גם האורחת נמצאת בבעיה דומה לזו של עכו, כשרק בראשון ינסו ראשי בני סכנין להעביר שלושה שחקנים נוספים בבקרת התקציבים, בראשם החלוץ הברזילאי לוקאס גאושו. בקבוצה מקווים מאוד שגאושו יוכל לפתוח, כשאם לא מוחמד כליבאת יוצב בשפיץ ומוחמד בדארנה עשוי לקבל את חולצת ההרכב.

בסכנין מודעים לכך שמדובר במשחק מפתח, למרות שמדובר במחזור הפתיחה, שכן היריבה נחותה על הנייר והדבר חשוב לביטחון העצמי של השחקנים. מחמוד קנדיל צפוי להיות כשיר כשעלי עוסמאן עדיין בספק, אך בסכנין ישנה אופטימיות זהירה לגבי שיתופו.

גל שיש הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
צריך לסגור את המינוס. גל שיש/אדריאן הרבשטיין

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לייבוביץ'
אצטדיון: עכו
קהל: 600

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully