וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב חזרה לארץ ללא דני פויאטוס שדרכונו נשכח במלון

19.8.2017 / 11:41

עוזר המאמן גילה עם ההגעה לשדה התעופה בזלצבורג שהוא שכח את דרכונו, הקבוצה המריאה בלעדיו וארגנה לו טיסה בתקווה שיגיע לאימון הערב. גולסה ודסה הפצועים ייעדרו גם מול בית"ר בראשון

מכבי תל אביב שבה אתמול בערב לישראל אחרי הניצחון על אלטאך שלשום בפלייאוף הליגה האירופית והערב תקיים הקבוצה מסיבת עיתונאים ואימון מסכם לקראת משחק פתיחת העונה בליגה מחר מול בית"ר ירושלים.

רגעים לא נעימים עברו אתמול בשדה התעופה בזלצבורג על עוזר המאמן דני פויאטוס שגילה עם ההגעה של מכבי תל אביב מבית המלון באינסברוק לשדה התעופה בזלצבורג, כי דרכונו לא נמצא עליו. אחרי מספר רגעים התברר כי דרכונו של הספרדי, עוזרו של ג'ורדי קרויף, נותר במלון באינסברוק ומאחר שמדובר בדרך של שעתיים וחצי, לא היתה אפשרות להמתין להגעת הדרכון. לפויאטוס נמסר כי הוא יישאר בשדה התעופה והדרכון יובא אליו מהמלון כך שהקבוצה טסה לארץ בלעדיו. במכבי תל אביב התארגנו במקביל על הטסת עוזר המאמן במועד מאוחר יותר וההערכה היא שהוא יספיק להגיע לאימון שייערך הערב. אגב פויאטוס ממשיך להיות דמות שהשחקנים מאוד אוהבים ומחוברים אליה.

עוד בנושא:

פוטנציאל לא ממומש: תכירו את ניק בלקמן, החלוץ האנגלי החדש של מכבי תל אביב
ניק בלקמן הצטרף למכבי תל אביב לעונה אחת בעסקת השאלה מדרבי
פלייאוף הליגה האירופית: מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את ריינדהורף אלטאך

ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב עם דני פויאטוס עוזר מאמן. ברני ארדוב
נתקע באוסטריה. דני פויאטוס עם ג'ורדי קרויף/ברני ארדוב

לקרויף לא מעט התלבטויות באשר להרכב איתו יפתח מחר מול בית"ר ירושלים. מצד אחד רוצה ההולנדי להעלות את אחד עשר החזקים שלו מול קבוצה טובה כמו בית"ר ירושלים ועוד במחזור הפתיחה. מצד שני, קרויף זוכר שרק שלשום שיחקה מכבי תל אביב במאמץ גופני רב מול אלטאך וכי בעוד חמישה ימים מחכה לו הגומלין בנתניה כשהכל עוד פתוח. ההערכה היא שייגור פיליפנקה, דור מיכה, דור פרץ ואולי אף שלומי אזולאי עשויים לקבל הזדמנות בהרכב על חשבון מספר שחקנים שיפתחו על הספסל כדי שינוחו. אייל גולסה ואלי דסה ימשיכו להיעדר בשל פציעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully