וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילה של הפתעות בסינסינטי: קיריוס הדיח את נדאל, פרר גבר על תים

האוסטרלי הדהים עם 2:6, 5:7 בתוך 80 דקות על הספרדי שיעלה לפסגת הדירוג ביום שני ויפגוש בחצי הגמר את פרר שניצח 3:6, 3:6 את האוסטרי. ג'ון איזנר יפגוש את גריגור דימיטרוב בחצי הגמר השני

רפאל נדאל ניק קיריוס. GettyImages
איזו הפתעה. נדאל מכבד את קיריוס/GettyImages

טורניר סינסינטי מסבב המאסטרס אצל הגברים והפרמייר אצל הנשים נמשך הלילה (בין שישי לשבת) עם הפתעה ענקית: רפאל נדאל הפסיד לניק קיריוס בעוד שדויד פרר הוותיק הפתיע את דומיניק תים האוסטרי.

גברים:

ניק קיריוס, הטניסאי האוסטרלי המוכשר אך הפרובלמטי ולא יציב, נראה בשיאו הלילה כשניצח 2:6, 5:7 את רפאל נדאל, השור הספרדי שביום שני יחזור לפסגת הדירוג ונראה מעולה בשלבים המוקדמים יותר בטורניר. קיריוס שלט במשחק הזה מתחילתו ועד סופו והגיע לחצי גמר מאסטרס 1000 שני השנה אחרי שעשה זאת גם במיאמי. פחות משבע שעות אחרי הניצחון על איבו קרלוביץ', קיריוס נזקק ל-80 דקות בלבד כדי לגבור על נדאל.

קיריוס פתח את המערכה הראשונה עם שתי שבירות רצופות ופשוט פירק את הספרדי שנראה עייף מאוד. במערכה השנייה האוסטרלי שבר ברגע קריטי ל-5:6 במערכה בדרך לניצחון במשחק כולו.

האוסטרלי יפגוש בחצי הגמר את דויד פרר שהפתיע ברבע הגמר השני את דומיניק תים האוסטרי המדורג שלישי עם 3:6, 3:6 בתוך שעה ו-17 דקות בלבד. הספרדי בן ה-35 השיג שבירה אחת שהספיקה לו במערכה הראשונה ובמערכה השנייה הוא שבר פעמיים ל-3:4 ו-3:6 בדרך לניצחון מרשים ומפתיע מאוד.

חצי הגמר השני בסינסינטי יפגיש את גריגור דימיטרוב עם ג'ון איזנר שניצחה בדרבי אמריקאי את ג'ארד דונאלדסון 5:7, 5:7.

seperator

נשים:

סלואנס סטפנס האמריקאית גברה 1:6, 6:7 על יוליה גורגס הגרמניה ותפגוש בחצי גמר מסקרן את סימונה האלפ הרומניה שגברה 4:6, 6:7 על ג'ו קונטה הבריטית. בחצי הגמר השני תיפגשנה גרבינייה מוגורוסה וקרולינה פלישקובה הצ'כית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully