וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר: "אני בעצמי אמרתי לאלי אוחנה שהוא צריך לפטר אותי"

יומיים אחרי הפיטורים, מאמן בית"ר ירושלים לשעבר מדבר: "משהו בתקשורת ביני לבין טביב נדפק, והשבר קרה הרבה לפני בוטב פלובדיב. אחד הדברים שהכי מצערים אותי זה שהפסדתי את אוחנה"

מערכת וואלה!

יומיים אחרי שפוטר מבית"ר ירושלים, שרון מימר מסביר מה הוביל לקצר בינו לבין אלי טביב וכיצד התנהלו הדברים גם מול נציגו של הבעלים אלי אוחנה. "אני אומר בוודאות שהייתי אחראי לכל ההחלטות בסופו של דבר, גם אם התייעצתי ודיברתי עם אנשים מעליי", אמר מימר היום (שישי) לרדיו ירושלים. "להבדיל ממה שמדברים, השבר היה הרבה לפני ההפסד לבולגרים. אי ההסכמות התחילו כבר מול ושאש כשניצחנו. אבל ניסו לייצר לי תדמית שקרית, עשו לי ממש סיכול ממוקד, אבל מהיום הראשון ועד היום האחרון שלי בבית"ר הלכתי עם האמת שלי. אני לא השתניתי, אבל השתנו דברים סביבי שאין לי שליטה עליהם".

עוד בנושא:

גיל לבנדה העביר את אימון בית"ר, עשוי לעמוד על הקווים מול מכבי תל אביב
שרון מימר פוטר מבית"ר ירושלים: "לא כועס על אלי טביב"
לינדזי רוז חתם על טיוטת חוזה, בית"ר ממתינה לאישור מלוריין

שרון מימר אחרי שפוטר, בית"ר ירושלים. מערכת וואלה!
"עשו לי סיכול ממוקד". מימר/מערכת וואלה!

על היחסים עם אלי אוחנה: "אחד הדברים שמצערים אותי זה שהפסדתי את אלי אוחנה, כי הוא אחד האנשים הכי איכותיים ואמיתיים בכדורגל. מהיום הראשון שהוא הגיע הוא היה שותף לכל ההחלטות. הרבה זמן לא נתקלתי באיש כזה, אבל הוא נקלע למבוי סתום. הוא הבין שהכי טוב למערכת זה שאני יילך, לא הייתה לו כל כך ברירה ולמען האמת אפילו אני אמרתי לו שהוא צריך לפטר אותי. לטובת המועדון, הייתי חייב ללכת. אוחנה לא אמר שהוא יילך אם אני אלך, זה עוד אחד מהשקרים שנאמרו בתקשורת".

על היחסים עם אלי טביב: "משהו בתקשורת בינינו נדפק. ברגע שמדברים ומקבלים החלטות ביחד זה בסדר, אבל אם קורים דברים אחרים זו כבר לא תקשורת מבחינתי. הקהל של בית"ר לא פראייר וקיבלתי ממנו המון הודעות תמיכה".

על המשחק מול מכבי תל אביב: "כמו שאני מבין, גיל לבנדה יהיה המאמן במשחק הזה. השחקנים חשובים לי, הקבוצה חשובה לי, ואם הוא יצטרך עזרה כדי להכין את הקבוצה, אעזור לו. הצוות שלי הציע ללכת אחרי שהלכתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully