וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאוק אישרה כי קיבלה הצעה ממכבי חיפה: מו"מ מתקדם עם אתנסיאדיס

18.8.2017 / 12:52

החלוץ היווני דורש מהירוקים 750 אלף יורו. גיא לוזון דרוך לקראת שני: "אני מרוצה מהסגל - רחב ופיזי. הניצחון של בני יהודה על זניט הוא לא דבר של מה בכך". עכו פנתה לשי בן דוד

אלירן עטר, מכבי חיפה. שלומי גבאי
יעבור או לא יעבור? עטר/שלומי גבאי

עסקת עברתו של אלירן עטר למכבי תל אביב עדיין לא הסתיימה. בסביבתו של השחקן עדיין מאמינים שמכבי תל אביב תגדיל את ההצעה, אבל אם זה לא יקרה עד המשחק ייתכן ועטר יוציא הודעה בעניין. הפסד של מכבי תל אביב אתמול היה מוביל כנראה להודעה מטעם החלוץ, אך הניצחון של ג'ורדי קרויף עשוי לשכנע את גולדהאר להגדיל את ההצעה ולכן במועדון החליטו להמתין עד ראשון. "הניצחון של מכבי תל אביב בפירוש 'טרף' את הקלפים מבחינת גולדהאר בכל הנוגע לעסקה. אם קרויף היה מפסיד, קשה לי לראות אותו ממשיך לדבר עם גולדהאר על עטר, אבל עכשיו הכל עדיין פתוח", אמר מקורב לעסקה. גורם במכבי חיפה אמר הבוקר: "אנחנו לא מתעסקים בעטר, אלא רק בבני יהודה. בנינו קבוצה טובה גם בלעדיו. זה לא מעניין כרגע". לוזון עצמו רוצה לכלול אותו בסגל אם לא תירשם התקדמות עד בוקר המשחק, אך מבין שעליו להמתין לאימון המסכם מחר כדי לקבל החלטה.

גיא לוזון עדיין לא תרגל את ההרכב הסופי לקראת המשחק ומתלבט אם לשנות את המערך. עומר דמארי ייכלל בסגל, אך כרגע עדיין לא כשיר ל-90 דקות. בקבוצה סבורים שקאיו עדיין לא נמצא בכושר משחק מלא, אבל בטוחים שבעוד מספר שבועות השחקן יפגין את היכולת האמיתית שלו. לוזון מרוצה מאוד מאליסון דוס סנטוס.

המשא ומתן עם החלוץ החלוץ היווני של פאוק סלוניקי, סטפנוס אתנסיאדיס, עליו פרסמנו בתחילת השבוע, נמשך והערב אישרו היוונים כי קיבלו הצעה מהירוקים. על פי מקורבים לעסקה, הצדדים נמצאים בשלב של משא ומתן מתקדם ומכבי חיפה אף הגדילה את ההצעה לשחקן שדורש 750 אלף יורו. "זה השחקן שלוזון רוצה, מכבי חיפה עושה מאמצים גדולים כדי לנסות ולסגור איתו", אמר מקורב לעסקה. בנוסף, הפועל עכו פנתה רשמית בבקשה לשאול את המגן שי בן דוד, ולמרות שסאן מנחם צפוי לעזוב לקרית שמונה, במועדון לא פוסלים את האפשרות שהעסקה תצא לפועל. יש לציין כי בנוסף לעומרי בן הרוש, גם רמי גרשון יכול לשחק כמגן שמאלי.

עוד בנושא:

לפרסום הראשון על הפנייה לאתנסיאדיס
בית"ר ירושלים: רוז חתם על טיוטת חוזה, הצדדים ממתינים ללוריין
תומאש פקהארט ערך אימון מלא וצפוי לפתוח מול מכבי נתניה בשבת
בזכות המערכת: מדוע הפועל באר שבע תזכה באליפות שלישית ברציפות?

מאמן מכבי חיפה גיא לוזון. ברני ארדוב
מוכן למחזור הראשון. לוזון/ברני ארדוב

לוזון אמר לאתר הרשמי: "אנחנו אחרי חודשיים מתישים, מאתגרים. עבדנו על כל המרכיבים: על הפן המנטלי, הטקטי והפיזי. עשינו שדרוג ביחס לעונה שעברה ואנחנו מחכים לרגע האמת. המועדון, ההנהלה והמאמנים היו סבלניים בבניית הסגל. לא עשינו החלטה תחת לחץ. ידענו בדיוק מה אנחנו מחפשים - תפקיד, סגנון של שחקן ומרכיבי אישיות. כך בחרנו את השחקנים. המרכיב העיקרי זה האופי. האישיות זה התפקוד ברגע האמת. רצינו שחקנים שעברו משהו בקריירה ואני מאמין שזה ישרת אותנו במהלך השנה". על בניית הסגל הוסיף: "אני מרוצה מהסגל שיש לנו. יש לנו סגל שראוי למועדון כמו מכבי חיפה - סגל טוב, רחב, עם איכויות ומאוד פיזי. נצרף עוד שניים או שלושה שחקנים ואז יהיה לנו סגל מצוין". על בני יהודה אמר: "לנצח את זניט זה לא דבר של מה בכך. גם באלוף האלופים הם היו קרובים לניצחון. זו משימה לא פשוטה".

עד אתמול נמכרו כ-4,000 כרטיסים לאוהדי מכבי חיפה ו-1,700 כרטיסים נוספים הוקצו. אוהדי נוספים רכשו כרטיסים דרך משרד כרטיסים חיצוני וההערכה היא שיותר מ-6,000 אוהדים יגיעו למושבה.

עוד באותו נושא

בזכות המערכת: מדוע הפועל באר שבע תזכה באליפות שלישית ברציפות?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully