וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט: "לא אבקר בבית הלבן, אני לא מכבד את מי שבתפקיד"

כוכב גולדן סטייט התבטא כנגד הנשיא דונלד טראמפ, בראיון שהעניק ל-ESPN: "לא אכפת לו מאנשים, כך לא נגיע לשום מקום כמדינה. אם אני מכיר היטב את חברי לקבוצה - כולם מסכימים איתי"

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מתן חדד

קווין דוראנט סיפק הלילה (בין חמישי לשישי) התבטאות מעניינת כנגד נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, כאשר טען בראיון לכריס היינס מ-ESPN כי אם גולדן סטייט תוזמן לחגוג את האליפות בבית הלבן, הוא לא מתכוון להגיע. "אני לא מכבד את מי שמחזיק כרגע בתפקיד", אמר כוכב הווריירס, "אני לא מסכים עם הדברים שהוא מסכים איתם, אז אני רוצה להשמיע את קולי בכך שלא אגיע לבית הלבן. אני מדבר רק בשם עצמי, אבל אם אני מכיר היטב את חברי לקבוצה - כולם מסכימים איתי".

האלופה תגיע לוושינגטון בסוף חודש פברואר, למשחק מול הוויזארדס, אך הזמנה רשמית למעונו של טראמפ טרם התקבלה. דוראנט, שגדל בעיר הבירה וחלם כילד על ביקור בבית הלבן כאלוף NBA, אך בחירתו של טראמפ לנשיא שינתה את דעתו. "אני מייצג הרבה אנשים", אמר, "צריך לשבח את קולין קפרניק, לברון ג'יימס, כרמלו אנתוני, כריס פול ודוויין וייד על שהחלו בשיח הזה בשנה שעברה. הרבה חבר'ה ניצלו את הבמה כדי להניע את השיחה בכיוון חיובי".

"אני מרגיש שמאז כניסתו של טראמפ לתפקיד, או מאז שהוא רץ לנשיאות, המדינה שלנו הפכה למחולקת, וזה לא במקרה", המשיך דוראנט לתאר את מה שלדעתו בעייתי בממשל הנוכחי, "כשאובמה היה בתפקיד נראה שהדברים עומדים להשתפר. הייתה לנו הרבה תקווה בגלל שהיה לנו נשיא שחור, עכשיו זה מרגיש כאילו חזרנו אחורה. אם יש מישהו בתפקיד שלא אכפת לו מאנשים אז לא נגיע לשום מקום בתור מדינה. לדעתי, אז שטראמפ יעזוב לא נראה שום התקדמות".

עוד בנושא

דיווח: "לברון ואירווינג נפגשו במיאמי כדי ללבן את העניינים"
לברון ג'יימס: "הדרך היחידה שלנו להשתפר כאנשים היא לאהוב"
דיווח: דיוויד בלאט עשוי להחליף את ג'ף הורנסק בניו יורק ניקס

קווין דוראנט עם תואר ה-MVP של סדרת הגמר. GettyImages
מוותר על הביקור המסורתי. קווין דוראנט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully