וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה אירופית: דאבור כבש ובישל בניצחון זלצבורג, מילאן התפוצצה

משחק נהדר לחלוץ ב-1:3 של האוסטרים על ויטורול. צמדים לסילבה ומונטוליבו ב-0:6 של הרוסונרי על שקנדייה. 51 דקות לאלטמן ב-2:3 הדרמטי של בילבאו על פנאתינייקוס, אייאקס הובכה בביתה

מונס דאבור שחקן רד בול זלצבורג. רויטרס
מחצית ראשונה נפלאה. מונס דאבור/רויטרס

מלבד מכבי תל אביב, מספר נציגים נוספים של הכדורגל הישראלי התחרו הערב (חמישי) בפלייאוף העלייה לליגה האירופית. מונס דאבור פתח בהרכב רד בול זלצבורג וסיפק מחצית ראשונה מצוינת עם שער ובישול בדרך ל-1:3 בחוץ על ויטורול הרומנית. חלוץ הנבחרת סידר לחברו הוואנג הי צ'אן את השער הראשון כבר בדקה השנייה, עם חטיפה וכדור עומק נאה. האוסטרים ספגו שער שוויון (7) אך התעשתו וכבשו תוך שתי דקות משערים של האנס וולף (29) ודאבור (31) שבעט פנימה מקצה רחבה בתום מהלך התקפי נהדר של קבוצתו.

עומרי אלטמן שיחק 51 דקות בהפסד הביתי של פנאתינייקוס, 3:2 לאתלטיק בילבאו. כשיצא היוונים הובילו 0:1 (רודני לוד, 29) ומספר דקות לאחר שהוחלף אלפרדו קאבסס (55) אף הכפיל - אך הבאסקים ביצעו מהפך מדהים תוך שש דקות וניצחו. אריץ אדוריץ (68) צימק בנגיחה, אוסקר דה מרקוס איזן (71) ואדוריץ הבלתי נגמר קבע את תוצאת הסיום (74).

* ליאור רפאלוב עלה מהספסל בדקה ה-72, אך לא הצליח לעזור לקלאב ברוז' לכבוש, והיא סיימה את משחקה הביתי מול אא"ק אתונה ב-0:0.

עוד בנושא

מכבי תל אביב ניצחה 0:1 בחוץ את אלטאך האוסטרית בפלייאוף הליגה האירופית
דיווח בבלגיה: זולטה וארחם רוצה לשחרר את בן רייכרט
"אם ערן זהבי ימשיך בקצב הזה, באירופה ינסו לפתות אותו בקרוב"

עומרי אלטמן שחקן פנאתינייקוס חוגג עם רובין לוד. רויטרס
ההתחלה הייתה טובה. אלטמן חוגג עם לוד/רויטרס
שחקני אתלטיק בילבאו חוגגים. רויטרס
אבל המהפך היה מהיר. שחקני בילבאו צוהלים/רויטרס

* מי שנמצאת כבר עם שתי הרגליים בשלב הבתים היא מילאן, שלא ריחמה על שקנדייה המקדונית ופירקה אותה 0:6. אנדרה סילבה כיכב עם צמד (13,28) ובישול לפביו בוריני (67). סוסו בישל לריקרדו מונטוליבו (25) וללוקה אנטונלי (69) ומונטיליבו השלים צמד וחתם את החגיגה בדקה ה-85. זו הייתה הפעם הראשונה שמילאן כבשה שלושה שערים לפני המחצית של משחק אירופי מאז גמר ליגת האלופות הכל כך מפורסם מול ליברפול ב-2005, אך הפעם לא תוכנן שום קאמבק מצד היריבה (אז מילאן הפסידה בפנדלים) והרוסונרי ייצאו למשחק חוץ לפרוטוקול בלבד - בדרך להשתתפות ראשונה בשלב בתים אירופי אחרי ארבע שנים (אז באלופות).

* אייאקס הסתבכה מאוד עם הפסד ביתי 1:0 לרוזנבורג הנורבגית. סמואל אדגבנרו, חלוץ ניגרי בן 21, כבש את השער המכריע בדקה ה-77 בסיומה של מתפרצת קטלנית.

* משחקה של אברטון מול היידוק ספליט הופסד לכחמש דקות במהלך המחצית הראשונה, בשל השתוללות האוהדים הקרואטים שהשליכו חפצים אל כר הדשא. לקבוצה שלהם זה לא עזר, והטופיז ניצחו 0:2 משערים של מייקל קין (30) ואידריסה גוייה (44), מבישול נהדר של ויין רוני.

שחקני מילאן חוגגים. AP
בלי רחמים. שחקני מילאן חוגגים/AP

תוצאות נוספות:

אפולון - מידטיילנד 2:3
באטה בוריסוב - אולכסנדריה 1:1
דינמו זאגרב - שקנדברו 1:1
קרסנודאר - זבזגה קרבנה 2:3
האפנפיורדור - בראגה 2:1
פאוק - אוסטרסונדס 1:3
ורדר - פנרבחצ'ה 0:2
ויקטוריה פלזן - א.א.ק לרנקה 1:3
לודוגורץ - סודובה 0:2
דומזאלה - מארסיי 1:1
לגיה ורשה - שריף טיראספול 1:1
אוסייק - אוסטריה וינה 2:1
פרטיזן - וידאוטון 0:0
מאריטימו - דינמו קייב 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully