וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינסינטי: דימיטרוב, תים, האלפ, קונטה ומוגורוסה עלו לרבע הגמר

הבולגרי ניצח לראשונה את דל פוטרו, האוסטרי נזקק לשני שוברי שוויון מול מנארינו. המדורגת 2 גברה על סבסטובה, הבריטית הדיחה את ציבולקובה, אלופת ווימבלדון הצילה שלוש נקודות משחק נגד קיז

טניסאי בולגרי גריגור דימיטרוב. רויטרס
הציל שלוש נקודות מערכה. דימיטרוב/רויטרס

הסיבוב השלישי של טורניר סינסינטי מסבב המאסטרס 1,000 נפתח אמש (חמישי) ונכנס עמוק לתוך הלילה. הגשמים באיזור הביאו למספר דחיות - כולל משחקיהם של רפאל נדאל, ניק קיריוס וקרולינה פלישקובה.

עוד בנושא

טורניר סינסינטי: רפאל נדאל ניצח את גאסקה והעפיל לסיבוב השלישי
סינסינטי: פרנסס טיאפו הפתיע והדיח את אלכסנדר זברב
קיי נישיקורי גמר את 2017, סרינה: "חולמת לחזור לשחק באוסטרליה"

גברים

גריגור דימיטרוב (7 בטורניר) העפיל לרבע הגמר בזכות 3:6, 5:7 על חואן מרטין דל פוטרו. זה היה הניצחון הראשון בקריירה שלו על דלפו שגבר עליו בכל חמשת מפגשי העבר ביניהם, כולל לפני חודשיים בלבד בטורניר רומא. הוא הציל שלוש שבירה לטובת הארגנטינאי במערכה השנייה וסגר עניין תוך שעה ו-40 דקות, בדרך למפגש עם יואישי סוגיטה היפני (שגבר על קארן חצ'אנוב הרוסי).

דויד פרר הפתיע כאשר יצא עם ידו על עליונה מהדרבי הספרדי מול פבלו קארנו בוסטה (11 בטורניר), ונקם בו על ההפסד מחצי הגמר באשטוריל לפני חודשיים, עם 4:6, 4:6. הוא צפוי לפגוש ברבע הגמר את דומיניק תים.

דומיניק תים נזקק לשני שוברי שוויון כדי לגבור על אדריאן מנארינו 6:7 (4), 6:7 (3) ולהעלות את מאזנו נגד הצרפתי ל-0:5, שכולל גם ניצחון באקפולקו לפני כארבעה חודשים. פרננס טיאפו, שהפתיע בסיבוב השני את סשה זברב, לא הצליח להמשיך ולהפתיע גם נגד ג'ון איזנר (14 בטורניר) שניצח 6:7 (4), 5:7.

טניסאית רומנייה סימונה האלפ. רויטרס
היא בשלה. סימונה האלפ/רויטרס

נשים

סימונה האלפ (2 בטורניר) פגשה בפעם השלישית השנה את אנסטסיה סבסטובה הלטבית, וכמו בשטוטגרט ומדריד, שוב ניצחה - הפעם 4:6, 3:6. הרומנייה תמתין למנצחת בין ג'ו קונטה לדומיניקה ציבולקובה ברבע הגמר. גם סבטלנה קוזנצובה העפילה אחרי שגברה 2:6, 4:6 על קרלה סוארס נבארו תוך שעה ו-19 דקות, והיא תפגוש בשלב הבא את גרבינייה מוגורוסה.

אלופת ווימבלדון, מוגורוסה, נקלעה למותחן מול מדיסון קיז, ולבסוף ניצחה 4:6, 6:3, 6:7 (3) אחרי שעתיים ו-21 דקות. הספרדייה הצילה שלוש נקודות משחק לטובת קיז במערכה המכרעת, והצליחה לגרור אותה לשובר שוויון ולהעפיל לרבע הגמר. ג'ו קונטה (7 בטורניר) גברה 3:6, 4:6 על דומיניקה ציבולקובה.

קרולין ווזניאקי (5 בטורניר) תפגוש כנראה את אלופת השנה שעברה, קרולינה פלישקובה ברבע הגמר, לאחר שגברה 4:6, 2:6 על אשלי ברטי. האוסטרלית הייתה הראשונה להשיג שבירה במשחק, אך לא החזיקה מעמד ובמערכה השנייה כבר לא ממש היוותה יריבה שקולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully