וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פניני: "לא נפסיד כדי להגיד שהפסדנו. הלוואי שנמשיך לנצח"

נבחרת ישראל תארח בהיכל את סלובניה (שישי, 16:00, ספורט 5. אליהו: "השעה קצת מוזרה") ותנסה לעלות למאזן 0:7 בהכנה ליורובאסקט. אדלשטיין: "מתחילים את החלק האמיתי. הרמה עולה"

שחקן נבחרת ישראל גיא פניני. יוסי ציפקיס
פוגשים יריבה חזקה במיוחד. פניני/יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל תערוך מחר (שישי, 16:00, ספורט 5) את משחק ההכנה השביעי שלה לקראת אליפות אירופה בכדורסל, שבית אחד מתוכה ייערך ביד אליהו החל מה-31 באוגוסט. היום קיימה הנבחרת, שטרם הפסידה במשחקי ההכנה שלה בקיץ הזה, מסיבת עיתונאים לקראת המשחק.

המאמן ארז אדלשטיין אמר: "מתחילים את החלק האמיתי. הרמה עולה, כי נכנסים פה עוד מרכיבים, כמו משחק ביד אליהו ורצף משחקים כמו באליפות. משחק ראשון, יום חופש ומשחק שני, מול שתי יריבות בטופ של הכדורסל האירופי. ממש עוד שבועיים, בשעה כזו, נגיע להיכל להתכונן למשחק הראשון מול איטליה וככל שזה מתקרב אני מרגיש את הדריכות מסביב. כולם מחכים לזה".

אדלשטיין הוסיף: "תמיד כיף לנצח ולשפר דברים כשאתה לא מפסיד, אבל זו לא הסוגיה כאן. מלבד רוסיה ופינלנד לא שיחקנו מול אריות אירופה, אלא מול מי שיכולנו והסתדר, מהקל לכבד. אין הרבה נבחרות באירופה שמשחקות 11 משחקי אימון כמונו. יש לנו בית מוות, בית מאוד קשה, למרות שאנחנו ביתיים ויש לזה יתרונות וחסרונות".

עוד בנושא:

"דני אבדיה אחד הכשרונות הכי מעניינים באליפות אירופה לקדטים"
גל מקל: "התרגשנו לשחק מול הקהל הישראלי. זה לא שאנחנו מאריות אירופה"
הכנה: נבחרת ישראל ניצחה 69:78 את בריטניה

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין. ברני ארדוב
המאזן בהכנה לא משנה, אבל תמיד כיף לנצח. אדלשטיין/ברני ארדוב

גיא פניני אמר לקראת המשחק: "זה עוד צעד לכיוון האליפות. זה שלב הרבה יותר מתקדם מהטורניר הראשון ברומניה והמשחקים שהיו אחר כך. זו רמת יורובאסקט לגיטימית, רמה מאוד גבוהה. זה מבחן טוב, לראות איפה אנחנו עומדים. יש לנו עוד זמן להשתפר וצריך לקחת בעירבון מוגבל כמובן, אבל אנחנו באים להתמודד ברמה גבוהה".

עוד אמר הפורוורד הוותיק: "ה-0:6 בהכנה לא אומר כלום. לפני שנתיים בהכנה הנבחרת הייתה על 7:1 והייתה אחלה אליפות אירופה. אנחנו רוצים לנצח כל משחק, בטח משחק אימון של הנבחרת, אז לא נפסיד כדי להגיד שהפסדנו. הלוואי שננצח את כל משחקי ההכנה, אבל באמת שאין לזה שום חוקים. אם נוכל לנצח, נעשה את זה. אנחנו שחקנים שעברנו הכל ושיחקנו ברמות האלה ובתור תהליך של נבחרת זה עוד צעד בדרך לטורניר. כמובן שיורובאסקט אצלנו בבית זה קצת יותר מלחיץ, אבל אנחנו מוכנים לזה כבר הרבה זמן".

ליאור אליהו סיכם: "למרות שזה משחק אימון, אנחנו מצפים שהקהל יבוא וידחוף אותנו. זה חשוב. אנחנו צריכים להתרגל לכל מיני שינויים קטנים שההיכל חווה לאחרונה, לקראת היורובאסקט שנשחק שם. ברור שזה טוב לנצח, אבל אני מסתכל על מגמת השיפור שלנו כקבוצה. כל הקונספט אחר לעומת המשחקים הראשונים של ההכנה, אבל כששתחיל האליפות אף אחד לא יזכור את המאזן שלנו מההכנה. כבר שיחקנו נגד רוסיה ופינלנד, נבחרות טובות. סלובניה היא מהטופ של אירופה, אז זה ניסוי כלים טוב. אומנם השעה קצת מוזרה, שישי בארבע בצהריים, אבל נתעסק רק בכדורסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully