וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שחקני ברצלונה עומדים דקת דומייה בתחילת האימון

עולם הספורט הגיב לפיגוע הרצחני, בארסה תענוד סרטים שחורים, המשחקים ייפתחו עם דקת דומייה. פיקה: "זו ברבריות". סרג'י רוברטו: "כמה חוסר אונים". קסיאס: "זמן להיות חזקים"

צילום: סרטוני גולשים, עריכה: אריאל תמרין, ורד לידני

אנשי ספורט בספרד החלו להגיב לפיגוע הדריסה באזור התיירות של ברצלונה בו נהרגו לפחות 13 בני אדם ונפצעו עשרות נוספים. ההתאחדות הספרדית הודיעה כי משחקי המחזור הראשון בליגה, שייצאו לדרך מחר (שישי), ייפתחו עם דקת דומיה. כמו כן, ברצלונה תענוד סרטים שחורים במשחק הליגה שלה.

קבוצת הכדורגל של ברצלונה פרסמה הודעת אבל בעקבות האירוע הקשה בה נכתב: "אנו עצובים מעומק הלב בעקבות המתקפה שהתרחשה בעיר שלנו. המחשבות שלנו עם הקורבנות, בני משפחותיהם ועם תושבי ברצלונה". שחקן בארסה סרג'י רוברטו כתב פוסט נגרש משלו: "איזה עצב, כעס וחוסר אונים. שולח המון חיזוקים לאלו שנפגעו". ג'רארד פיקה צייץ: "יותר מתמיד, כולנו יחד נגד המתקפה הזו על העיר שלנו. מחזק את כל אלה שנפגעו מהברבריות הזו".

ליאונל מסי כתב באינסטגרם: "אני רוצה לשלוח את תנחומיי ותמיכתי למשפחות והחברים של קורבנות המתקפה הנוראית על ברצלונה אהובתנו. אני מגנה כל סוג של אלימות. לא ניכנע. אנחנו הרוב ואנחנו רוצים לחיות בעולם עם שלום, בלי שנאה, במקום בו הכבוד והסובלנות הם בסיס הקיום".

עוד בנושא
פיגוע דריסה בברצלונה: "13 הרוגים ופצועים; מצוד אחר הנהג"
חמושים ברחובות, פצועים שרועים על הקרקע: תיעוד מברצלונה
הישראלים בברצלונה הסתגרו בחנויות: "לא האמנו שזה יקרה לנו כאן"

צפו: שחקני ברצלונה פתחו את האימון עם דקת דומייה

זירת הפיגוע בברצלונה. רויטרס
"תנחומים וסולידריות". זירת הפיגוע/רויטרס

הקבוצה השנייה של העיר אספניול צייצה בטוויטר הרשמי שלה: "העיר שלנו היא היפה בעולם. אנחנו סובלים בדיוק כמו כל תושבי העיר. שיהיה לך רק כוח ועידוד, ברצלונה!"

גם מועדונים ואנשי ספורט בעיר הבירה מדריד הצטרפו למנחמים. בהודעה שפרסם כריסטיאנו רונאלדו כתב הכוכב הפורטוגלי של ריאל מדריד: "כואב את החדשות שמגיעות מברצלונה. תנחומים וסולידריות עם בני המשפחות והחברים של הקורבנות". קפטן הבלאנקוס סרחיו ראמוס היא נחרץ מאוד כשכתב: "לא לטרור ולא לדיקטטורה של פחד".

השוער איקר קסיאס שמזוה מאוד עם ריאל צייץ: "כמה עצוב. תהיי חזקה ברצלונה". בהודעה של אתלטיקו מדריד נכתב: "אנו מזועזעים עמוקות מהחדשות מברצלונה כל התמיכה שלנו לקורבנות ובני משפחות שלהם". מאמן קבוצת הכדורסל של ריאל מדריד פאבלו לאסו פרסם קריאה נרגשת משלו וכתב: "כעת כולם עם ברצלונה".

נהג הפורומולה פרננדו אלונסו הביע הזדהות כשכתב: "בזמנים קשים אלו מעביר תנחומים למשפחות. מספיק כבר!" קבוצת הכדורגל של ויאריאל הודיעה כי היא דוחה את הצגתו של חלוץ הרכש החדש שלה קרלוס באקה בעקבות האירועים ואילו המדורג מספר 1 בעולם הטניס רפאל נדאל כתב: "אני המום מהאירועים, תנחומים למשפחות הנפגעים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully