וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בלאומית: המבחן הראשון של הפועל רמת גן והפועל פתח תקוה

עונת 2017/18 יוצאת לדרך עם השתיים שאמורות לאיים על הפועל תל אביב: האורדונים יארחו את היורדת כפר סבא, ואילו המלאבסים את קטמון (16:30, 5 לייב). ומה מכינות העולות חדרה ומרמורק?

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: מסיבת העיתונאים של יצחק שום בהפועל כפר סבא

עונת 2017/18 בליגה הלאומית תעמוד קודם כל בסימן הפועל תל אביב. האדומים יופיעו בליגת המשנה לראשונה מאז 1989/90 ויקוו לשוב גם הפעם אחרי עונה אחת בלבד, אך הפועל פתח תקוה, הפועל רמת גן ואולי קבוצות נוספות שיצטרפו במהלך הדרך, ישמחו לעמוד בדרכם.

את משחק הבכורה שלה תקיים הפועל תל אביב בראשון לציון ביום שני, אך מחזור הפתיחה ייצא לדרך כבר מחר (שישי, 16:30, שידור משולב בספורט 5 לייב). במוקד: היורדת הנוספת הפועל כפר סבא תתארח אצל הפועל רמת גן של אריק בנאדו, ואילו הפועל פתח תקוה השאפתנית תארח את הפועל קטמון.

מאמן הפועל רמת גן אריק בנאדו. קובי אליהו
יש ציפיות. אריק בנאדו/קובי אליהו

הפועל רמת גן - הפועל כפר סבא

אחרי שסיימה במקום הרביעי והגיעה עד לחצי גמר גביע המדינה בעונה שעברה, הפועל רמת גן עברה מתיחת פנים בשאיפה לעשות קפיצה נוספת ולסיים בין שתי הראשונות. אריק בנאדו מונה למאמן הקבוצה, הביא לא מעט שחקנים חדשים והמאזן המושלם בגביע הטוטו העלה את מפלס הציפיות. ג'ייקוב נג'וקו יוביל את החלק הקדמי יחד עם לירן רוטמן ועוז פרץ. מנגד, הפועל כפר סבא עברה לידי יצחק שום ומציגה על הקווים את מסאי דגו בעונת בכורה כמאמן ראשי. גם הירוקים נראו טוב בגביע הטוטו (שבע נקודות מתשע אפשריות) והצליחו לשמור על הקשר רז כהן והקפטן דושאן מאטוביץ'.

הפועל פתח תקוה - הפועל קטמון

אחרי מסע רכש מרשים שהפך אותה לפייבוריטית לעלייה לצד הפועל תל אביב, הפועל פתח תקוה נתקלה במחסום בקרת התקציבים. העניין העיב על התוצאות בגביע הטוטו, אך בליגה מקווים המלאבסים לספתח שונה לגמרי. רובי לבקוביץ' יגן על השער, ירין חסן ינהיג את ההגנה, אדריאן רוצ'ט ינהל את המשחק וברנקו מיכאילוביץ', אור ברוך וגל צרויה יצטרכו לדאוג לשערים. נס זמיר ייעדר בגלל הרחקה. הפועל קטמון, עם המאמן ליאור זדה שחזר לקדנציה נוספת, הסתפקה בנקודה אחת בגביע הטוטו ועדיין מנסה להתחבר. אבירם ברוכיאן וג'ורג' אקפביו ימשיכו לתת את הטון ויקבלו סיוע מהחלוץ החדש רן יצחק. ירון טסלאר יככב בעמדת המגן השמאלי.

ירין חסן שחקן הפועל פתח תקוה לפני ג'וזף גנדה שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
העונה גם קפטן הפועל פתח תקוה. ירין חסן/יוסי ציפקיס

הפועל חדרה - הפועל ניר רמת השרון

רק לפני כשבועיים נפגשו שתי הקבוצות בגביע הטוטו, והפועל חדרה מחצה את יריבתה 0:7 במשחק שנערך בנס ציונה. קשה להאמין שהתוצאה תחזור על עצמה גם בעפולה (האצטדיון בחדרה לא מאושר כרגע) אך העולה החדשה מגיעה בהתלהבות גדולה ועם רכש מבטיח בדמות עלי חטיב, סמיר באירקטרביץ' ואוהד קדוסי. רמת השרון צירפה את החלוץ הגמבי גאירה ג'וף מבני יהודה, ובכלל נשענת על סגל צעיר למדי.

הפועל נצרת עילית - הפועל מרמורק

גם העולה השנייה משחקת כבר בשישי. הפועל מרמורק ניצחה פעמיים בגביע הטוטו ומקווה לגורל שונה מזה של יריבתה העירונית מכבי שעריים, שעלתה בקול תרועה רמה ונשרה תוך עונה אחת בלבד. המאמן ניסן יחזקאל שמר על השלד מליגה א' (מוחמד אזברגה, איציק אבושדיד, עידן חג'ג' ועידן שריקי) ואליהם הצטרפו בין היתר צליל חתוכה, אסי בוזגלו, גל ספיר, אלירן דנין, ניראל מחפוד והזרים ניקולאי דיולגרוב ואלכסנדר ראקיץ'. נצרת עילית, ששרדה בלאומית רק אחרי פלייאוף מול כפר קאסם, החזירה את ירון הוכנבוים לתפקיד המאמן ואת אבי איבגי אל בין הקורות.

מכבי הרצליה - הפועל עפולה

אייל לחמן, שחזר באמצע העונה שעברה לקדנציה השלישית שלו כמאמן מכבי הרצליה, פותח עונה מול קבוצתו הקודמת. המארחת איבדה את מלך השערים ז'ורדן פושה ותצטרך למצוא מקורות חדשים בהתקפה, כששחקן הרכש האחרון שהצטרף הוא הקשר קווין ריינשטיין מהפועל עכו. עפולה, שמינתה את בני בן זקן במקום ראובן עטר שעבר למ.ס. אשדוד, תסתפק בבן רועי עטר שינסה לעזור בהתקפה לכוכב הקבוצה יובל שאווט. עד עכשיו, בתשעה מפגשים בין הקבוצות בלאומית: שלושה ניצחונות להרצליה ושש תוצאות תיקו. הרצליה תנצח לראשונה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully