וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "ראיקוביץ' וקיארטנסון הם שחקני המפתח מול אלטאך"

17.8.2017 / 16:56

דריכות רבה אצל הצהובים לקראת המשחק מול האוסטרים בשלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית (ה', 21:30, ספורט1): "זו קבוצה שהיא גדולה מסך החלקים שלה". איתן טיבי צפוי לפתוח

וידאר קיארטנסון שחקן מכבי תל אביב עם סטפן מגנוסון שוער רייקיאוויק. יוסי ציפקיס
בונים על השערים שלו. וידאר קיארטנסון/יוסי ציפקיס

דריכות גדולה במכבי תל אביב לקראת המשחק הערב (חמישי, 21:30, ספורט1) מול אלטאך האוסטרית בשלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית. לראשונה הקיץ, תשחק מכבי תל אביב את המשחק הראשון מבין השניים דווקא בחוץ ובמועדון מרגישים שהכינו את עצמם היטב ליריבה האלמונית יחסית.

לדברי גורמים במועדון, סביר להניח שאוסקר גרסיה שאימן בעונה שעברה בליגה האוסטרית ומונס דאבור ששיחק מול אלטאך רק השבוע בליגה במדי רד בול זלצבורג, העבירו רשמים מסוימים על הקבוצה ותרמו להכנה של הצוות המקצועי. "אלטאך היא קבוצה מאוד מאומנת", סיפר הבוקר אחד משחקני מכבי תל אביב אחרי שהוא וחבריו למדו להכיר את היריבה. "זו קבוצה בלי כוכבים, אבל בהחלט קבוצה שהיא גדולה מסך החלקים שלה. ממה שהתרשמנו הם היו צריכים לנצח את רד בול זלצבורג השבוע, וממתי אפשר לזלזל בקבוצה שניצחה את גנט הבלגית בסיבוב הקודם בתוצאה כוללת של 2:4 בתום שני המשחקים? מי שניצחה את גנט במוקדמות היא יריבה מאוד מסוכנת".

את המשחק הערב תקיים אלטאך בעיר אינסברוק המרוחקת ממנה 170 קילומטר. המגרש הביתי של אלטאך אינו ראוי לארח במשחקי הפלייאוף של הליגה האירופית ולכן תצטרך הקבוצה לנדוד עד אינסברוק, שם שוכנת בבית מלון גם מכבי תל אביב. על פי גורמים במועדון, לא פחות מ-5,000 אוהדים של אלטאך צפויים לעשות דרך של שעתיים ברכבת על מנת לתת תחושה ביתית לקבוצתם.

במכבי תל אביב דיברו אתמול על ניצחון כבר במשחק הערב, אבל מאחורי הקלעים רוצים בקבוצה בעיקר להעביר את ההכרעה לארץ לשבוע הבא ואם אפשר גם לכבוש שער חוץ יקר מאוד. אלי דסה ואייל גולסה הפצועים נשארו בארץ וקרויף ימשיך לתת אמון ביובל שפונגין כמגן ימני. איתן טיבי אמור לפתוח בעמדת הבלם אחרי שנעדר בשל פציעה במשחקים האחרונים, ובקישור מחכים אבי ריקן ודור פרץ לשמוע מג'ורדי קרויף האם אחד מהם יפתח לצד שרן ייני. ארון שוינפלד ששיחק היטב בפאניוניוס וסייע מאוד לאופיר דוידזאדה באגף השמאלי אמור לפתוח בכנף. כך או אחרת, במכבי תל אביב רוצים לקבל גם הערב את פרדראג ראיקוביץ' ווידאר קיארטנסון בשיאם. "ראיקו היה מצוין מול פאניוניוס ושמר על שער נקי ווידאר ידע הקיץ לתת לנו גולים מאוד חשובים. הם שחקני המפתח הלילה", חיווה דעתו אחד מאנשי הקבוצה לקראת הערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully