וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "המטרה היא שהפועל אשקלון תהיה בליגת העל שנים רבות"

הקבוצה הדרומית קיימה מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת העונה. המאמן: "עשינו דבר מדהים כשנשארנו בליגה על חשבון הפועל תל אביב". טל מכלוף: "יש פה פרויקט חשוב והמטרה להמשיך אותו"

יוסי ציפקיס

כמה חודשים לאחר שנשארה ברגע האחרון בליגת העל, על חשבונה של הפועל תל אביב, פתחה הערב (חמישי) הפועל אשקלון את עונת 2017/18 עם מסיבת עיתונאים חגיגית. הקבוצה של יובל נעים, ששוב צפויה להיאבק בתחתית העונה, תתארח ביום שבת (19:15) אצל הפועל חיפה במסגרת המחזור הראשון.

נעים התייחס למטרות המועדון העונה ואמר: "אני בפתחה של שנה רביעית באשקלון. כשהגעתי זו הייתה קבוצה מפורקת ובזכות האנשים שיושבים פה עשינו משהו שלא נראה בכדורגל הישראלי, העפלנו לליגת העל, נלחמנו על המקום בה מול הפועל תל אביב וכנגד כל הסיכויים הצלחנו. אני שומע מה מדברים על הקבוצה הזאת ואני חושב שחשוב שנהפוך את העובדה שאשקלון נמצאת בליגת העל למסורת. אני מאוד אוהב את המקום הזה. הגעתי לאשקלון בליגה השלישית. אני בא לפה באהבה וויתרתי על הצעות שהיו לי במשך העונה. המטרה היא להיות בליגת העל שנים רבות".

נעים המשיך ואמר: "יש לנו ישראלים טובים. קשה מאוד להביא כוכבים. מי שראה את המשחק מול בית"ר, חוץ מהניצחון, ראה דברים טובים. קבוצה שעומדת נכון, יוצאת מהגנה להתקפה. מקווה שנמשיך כמה שיותר זמן את הרצף הזה של המשחקים החיוביים. ננסה לפתוח את הליגה בצורה טובה. זה חשוב".

הפועל אשקלון, מסיבת עיתונאים, פתיחת עונה,. יוסי ציפקיס, יוסי ציפקיס
"יש לנו ישראלים טובים". אנשי אשקלון במסיבת העיתונאים/יוסי ציפקיס, יוסי ציפקיס

השחקן טל מכלוף הוסיף: "יש פה פרויקט חשוב והמטרה היא להמשיך אותו. אני מאוד מקווה שכמו שיובל אמר אשקלון תהיה עוד הרבה מאוד שנים בליגת העל".

המנכ"ל דרור אלמלם אמר במסיבת העיתונאים: "היה חשוב שנשחק באצטדיון הביתי ואני שמח להגיד שטוב שזה קרה. זה מאוד חשוב לתושבי העיר והאזור. זה קרה הרבה בזכות ראש העירייה תומר גלאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully