וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: עטר צפוי להיכלל בסגל לבני יהודה אם לא יעבור עד יום ראשון

17.8.2017 / 16:21

החלוץ ממשיך להתאמן למחזור הפתיחה. המועדון שיפר את ההצעה לאתניסיאדיס, היווני מתלבט. בני יהודה הקצתה כרטיסים נוספים לאוהדי חיפה לאחר ש-4,000 כרטיסים שהועברו לירוקים נמכרו

שחקן מכבי חיפה, אלירן עטר, מול שחקן מכבי תל אביב, אלי דסה. יוסי ציפקיס
העיכוב נמשך. עטר במפגש קודם מול מכבי תל אביב/יוסי ציפקיס

במכבי חיפה המשיכו הלילה לעסוק בסוגיית אלירן עטר. אתמול הגיע החלוץ לאימון הקבוצה בכפר גלים ועד כה מכבי תל אביב עדיין לא שיפרה את ההצעה על השחקן. במידה ועטר לא יעבור עד יום ראשון, גיא לוזון מתכנן לכלול אותו בסגל לקראת המשחק מול בני יהודה. סאגת מאור בוזגלו עומדת להסתיים לאחר שהצדדים מחליפים טיוטות חוזה. אתמול דיווחנו על הפגישה שנערכה שלשום בין יעקב בוזגלו לפרקליט המועדון, עו"ד אודי שוכטוביץ', במטרה לסגור את הפרטים האחרונים בעסקה.

ומי יהיה החלוץ הזר שיגיע? ובכן, גיא לוזון רוצה מאוד את החלוץ היווני של פאוק סלוניקי, סטפנוס אתניסיאדיס. מקורבים לעסקה סיפרו אתמול כי המועדון שיפר את ההצעה הרשמית שניתנה לשחקן, שעדיין מתלבט ודורש 750 אלף יורו. במועדון טוענים כי החלוץ הבלגי של לוקרן, טום דה סוטר, לא מעוניין להגיע בשלב זה לישראל. אתמול הוצע לקבוצה קולין קאזים ריצ'רדס (30), ששיתף בעבר פעולה עם ניר ביטון סלטיק, אך לוזון מתלבט. הטורקי עזב בינואר את קוריטיבה וחתם בקורינתיאנס, ששילמה עבורו 300 אלף יורו. בעבר שיחק בבלקבורן, פנרבחצ'ה וגלאטסאריי ובסך הכל נדד בין 14 מועדונים בקריירה. את השחקן מייצג סוכן השחקנים דודו דהאן. "יש מגעים עם מספר שחקנים. נחתים חלוץ בימים הקרובים", אמרו אתמול במועדון.

הנהלת בני יהודה הקצתה כרטיסים נוספים לאוהדי מכבי חיפה לקראת המשחק במחזור הפתיחה (ב', 20:30). זאת לאחר ש-4,000 כרטיסים שהוקצו לירוקים מלכתחילה אזלו במהירות. ההערכה היא שבין 6,000 ל-7,000 אוהדים ירוקים יהיו במשחק.

הקשר רועי קהת התראיין למכבי חיפה TV וסיפר על הציפיות האישיות והקבוצתיות שלו. "הציפיה בפן האישי היא להבקיע כמה שיותר, לבשל, לתרום לקבוצה גם מבחינה הגנתית ולדעת לעשות את שני הדברים בצורה הטובה ביותר", אמר הקשר. "מבחינה קבוצתית, אנחנו שואפים תמיד להגיע הכי גבוה שאפשר. אנחנו צריכים להתקדם ממשחק למשחק. אף פעם לא נגדיר מטרה ספציפית בתחילת העונה, זה משהו שאי אפשר לדעת. לקראת סוף העונה נוכל לדבר יותר ברצינות. מבחינה אישית, אני צריך להשתפר כמו בכל שנה, לשאוף קדימה, לשפר את היכולות שלי ולהראות אותם במגרש. בנוסף, הדינמיקה הקבוצתית צריכה להיות הרבה יותר טובה מאשר בעונה שעברה. זה היה חסר בהרבה משחקים".

עוד בנושא:

מקורבים לעסקת עטר: ההצעה של גולדהאר נמוכה מזו שקרויף הציע
ובינתיים: מכבי חיפה ומאור בוזגלו החליפו טיוטות חוזה
מכבי חיפה פנתה לסטפנוס אתניסיאדיס. רמי גרשון עלה 400 אלף יורו

(עדכון ראשון: 11:37)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully