וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיגוד וויגדורצ'יק לא מגיעים להסכמה, עשויה לסיים לגמרי את דרכה

17.8.2017 / 10:35

מאז הודעת האיגוד על העברתה לתפקיד מנהלת העל של מקצועות ההתעמלות, התקיימו מספר שיחות בין הצדדים על מהות התפקיד אך ללא הסכמה. גורם באיגוד: "זה לא עושה כבוד לשום צד"

מאמנת התעמלות אירה ויגדורצ'יק באירוע מרכז הפועל. מגד גוזני
לא מגיעים להסכמות. וידגורצ'יק/מגד גוזני

למעלה משבועיים עברו מאז הודעת איגוד ההתעמלות על סיום דרכה של אירה ויגדורצ'יק כמאמנת נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית והעברתה לתפקיד מנהלת העל של מקצועות ההתעמלות ולוואלה! ספורט נודע כי האיגוד וויגדורצ'יק לא מצליחים להגיע להבנות על הגדרות התפקיד שלה וסמכויותיה, דבר שעשוי להוביל לסיום דרכה לגמרי בתחום.

מאז ההודעה של האיגוד, התקיימו מספר שיחות בין ויגדורצ'יק לבין גורמים בהנהלת האיגוד וביניהם כנרת גנצרבסקי חברת ההנהלה המקורבת לויגדורצ'יק, אבל טרם הושגה הסכמה באשר לתוכן התפקיד החדש שלה. לאור כל זאת נודע כי יש ספק גדול בהמשך לדרכה של ויגדורצ'יק באיגוד ההתעמלות.

גורם באיגוד ההתעמלות אמר הבוקר: "זה מגוחך שכבר יותר משבועיים שלא מצליחים להגיע להסכמה עם אירה על התפקיד החדש שלה. זה לא עושה כבוד לשום צד". בסביבתה של ויגדורצ'יק טוענים כי ההחלטה של האיגוד להעביר אותה תפקיד היתה החלטה חד צדדית ולא מתואמת איתה ומכאן המחלוקות המהותיות על הגדרת תפקידה החדש. יש לציין כי אי ההסכמות מול ויגדורצ'יק הינן דבר שמשפיע על עתיד הנבחרת שכן קול קורא למציאת מאמנות לנבחרת טרם יצא בשל כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully