וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: טאדה קיבל את השחרור הבינלאומי: "המטרה - אירופה"

17.8.2017 / 14:51

החלוץ הצרפתי קיבל את השחרור מקבוצתו בקטאר: "אחרי שנה מחוץ למעגל האירופי, מרגיש נהדר לחזור". מלמד עבר את הניתוח. רפואה לוחץ לצרף קשר עושה משחק שיהיה הזר השישי

גרגורי טאדה שחקן מכבי פתח תקוה עם חבר הנהלת הקבוצה אבי לוזון. אתר מכבי פתח תקוה, אתר רשמי
מציב רף גבוה. טאדה/אתר רשמי, אתר מכבי פתח תקוה

אחרי שחתם על חוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת, החלוץ הצרפתי גיורגי טאדה נחת אתמול בישראל ויצטרף היום לאימון מכבי פתח תקוה שייערך אחר הצהריים. השחקן התייחס אתמול למעבר: "אחרי שנה מחוץ למעגל האירופי, מרגיש נהדר לחזור למשחק. העפלה למפעלים האירופים תהיה המטרה לעונה הנוכחית, אז עכשיו בואו נעבוד כדי להשיג את המטרות שלנו". טאדה קיבל בצהריים את השחרור הבינלאומי מקבוצתו בקטאר ויוכל לעמוד לרשותו של קובי רפואה. יש לציין כי הצרפתי עדיין לא נמצא בכושר משחק מלא. במועדון סבלניים לגביו. "ניתן לו את הזמן שלו כדי לחזור לכושר", אמרו במועדון. כזכור, אתמול שוחרר החלוץ הנבחן טאווה דוס סנטוס.

קובי רפואה רוצה להחתים קשר זר עושה משחק, שיהיה הזר השישי של הקבוצה בחלון ההעברות אחרי פירס, מרסיאל, סיבוק, סומא וטאדה. החלוץ גיא מלמד עבר אתמול את הניתוח בברכו, לאחריו הוא ייעדר כששה שבועות. הוא יערוך את השיקום במסגרת המועדון ויצטרף לאימונים בהדרגה לאחר שיחלים. במועדון הרגישו הקלה לאחר שעודד אלקיים ואורי מגבו חזרו לאימונים מלאים. המגן ליאור לוי שסיכם עקרונית בקבוצה יהיה מחליפו של נאור פסר בזמן שייעדר בשבועות הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully