וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיבי עשוי לחזור להרכב נגד אלטאך, התלבטות בנוגע למחליף של גולסה

16.8.2017 / 21:20

הבלם התאושש מהפציעה, אבי ריקן ודור פרץ נאבקים על המשבצת לקראת המשחק נגד האוסטרים בפלייאוף מוקדמות הליגה האירופית (חמישי, 21:30, ספורט 1). ג'ורדי קרויף: "מצפה לנו משחק קשה"

ליגה אירופית - פלייאוף, משחק 1הסתיים17/08/2017
ריינדהורף אלטאך
    0
    • (68) קיארטנסון
    מכבי תל אביב

      מכבי תל אביב סיימה הערב (רביעי) את הכנותיה לקראת המפגש מול אלטאך האוסטרית במסגרת שלב הפלייאוף של הליגה האירופית (חמישי, 21:30, ספורט 1). לראשונה הקיץ הצהובים ישחקו את המשחק הראשון מבין השניים בחוץ, וג'ורדי קרויף העביר לשחקניו ביממה האחרונה שמטרת המשחק היא להעביר את ההכרעה למשחק הגומלין שייערך ביום חמישי הבא בנתניה, ולשם כך העביר קרויף הוראות שהתייחסו יותר לפן ההגנתי.

      להולנדי מספר התלבטויות באשר להרכב. הראשונה היא האם לשלוח את איתן טיבי ישירות להרכב אחרי פציעה די ארוכה או לפתוח דווקא עם יגור פיליפנקה לצד טל בן חיים. ההתלבטות השנייה היא בקשר לשחקן שיחליף את אייל גולסה הפצוע. אבי ריקן ודור פרץ נאבקים על המשבצת. בחלק הקדמי קיים יתרון לארון שוינפלד לפתוח על חשבונו של דור מיכה.

      הרכב משוער מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', יובל שפונגין, טל בן חיים, איתן טיבי, אופיר דוידזאדה, שירן ייני, כריסטיאן באטוקיו, אבי ריקן, עומר אצילי, ארון שוינפלד, וידאר קיארטנסון.

      שחקני מכבי תל אביב וידאר קיארטנסון, איתן טיבי. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
      "יחסי הכוחות שווים". טיבי וקיארטנסון באימון/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

      הצהובים ערכו גם מסיבת עיתונאים לקראת המשחק. ג'ורדי קרויף פתח אותה ואמר: "זו העונה השישית שלי במכבי. איבדנו מספר שחקנים בקיץ אבל אנחנו בונים את הסגל שלנו ומנסים לשחק כדורגל טוב. בשנים האחרונות הגענו לשלב הבתים אז כמובן שזו אחת מהמטרות שלנו. מצפה לנו משחק קשה, אבל מי שרוצה להגיע לשלב הבתים צריך לעבור משחקים קשים".

      ההולנדי הוסיף: "אני לא חושב שאנחנו פייבוריטים. יחסי הכוחות די שווים. אלטאך עשתה לעצמה הרבה כבוד כשהדיחה את גנט והם יריבה ראויה, נצטרך להילחם כדי לעלות. אנחנו יודעים למה לצפות ומוכנים ליריבה קשה. אנחנו יודעים שבאירופה חשוב להשיג תוצאה טובה לקראת הגומלין, אבל המטרה שלנו היא תמיד לנסות לנצח".

      אבי ריקן דיבר על העובדה שהליגה בישראל עדיין לא נפתחה: "אני חושב ששתי הקבוצות נמצאות בכושר טוב. אם הגעת לשלב הפלייאוף זה אומר שכבר שיחקת מספר משחקים. יהיה קשה לשתי הקבוצות. אני חושב שאנחנו מגיעים בכושר טוב ולא חושב שהעובדה שהליגה עדיין לא נפתחה פוגעת בנו".

      sheen-shitof

      מאריכים את האקט

      כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

      בשיתוף "גברא"
      אלטאך, אוסטריה. מתוך האתר הרשמי של אלטאך, אתר רשמי
      "רוצים להוציא תוצאה טובה". שחקני אלטאך/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של אלטאך

      אצל היריבה האוסטרית, אלטאך, בעיקר נזכרים בפעם האחרונה שהקבוצה הייתה בשלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית: בעונת 2015/16, אז פגשו את בלננשש הפורטוגלית, והפסד 1:0 בבית קבע את גורל ההתמודדות והדיח את אלטאך מהליגה האירופית.

      למרות שניצחה והדיחה את גנט במשחק האחרון שלה במפעל (1:3), אלטאך הפסידה בשלושת משחקי הליגה האחרונים שלה אך תנסה להתרכז במשחק מול הצהובים ולשכוח מהצרות בליגה. "הם קבוצה שמשחקת בסגנון הולנדי, כמו המאמן שלה" אמר מאמן אלטאך, קלאוס שמידט.

      "הם משחקים במערך של 4-3-3, אוהבים להחזיק בכדור ויש להם שחקנים עם המון ניסיון. הם קבוצה מאומנת מאוד. אני לא יכול להגיד שאנחנו פייבוריטים, הם יריבה מאוד קשה". המאמן בן ה-43 דיבר גם על הבלם טל בן חיים: "הוא סוג של אייקון שם, הוא הצ'יף של הקבוצה. אנחנו רוצים להוציא תוצאה טובה במשחק הקרוב שתשים אותנו בעמדה טובה לקראת הגומלין".

      אלטאך תחסר את יוהאנס אייגנר בן ה-36, שכבש שניים מארבעת שערי הליגה עד כה. סימון פיזינגר פצוע גם הוא ופיליפ נצר בספק, אך בכל מקרה לא תוכנן לפתוח.

      הרכב משוער אלטאך: מרטין קובראס, אנדראס ליינהארט, בנדיקט זך, ברנהארד יאנצ'ק, לוקאס גלבאו, כריסטיאן גבאואר, יאן צווישנברוגר, פטריק סלומון, כריסטיאן דובראס, שטפן נוץ, מומי אנגמאלו.

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully