וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלס מטוידי הגיע לטורינו ויחתום לשלוש עונות בשורות יובנטוס

אחרי שש עונות רצופות בפריס סן ז'רמן, קשר נבחרת צרפת עובר לאיטלקים שישלמו תמורתו רק כ-20 מיליון יורו. הוא צפוי להרוויח כ-4.5 מיליון יורו לעונה ועשוי להיכלל בסגל במשחק הליגה מול קליארי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוא כבר בטורינו. בלס מטוידי/מערכת וואלה!, צילום מסך

יובנטוס אלופת איטליה קרובה מאוד לבצע החתמה מרשימה: בלס מטוידי, קשרה של פריס סן ז'רמן ונבחרת צרפת נחת היום (רביעי) בטורינו כדי לעבור בדיקות רפואיות שלאחריהן הוא יחתום בקבוצה של מסימיליאנו אלגרי. האיטלקים עושים עסקה משתלמת מאוד מבחינתם מאחר שהם צפויים לשלם בסביבות 15 עד 20 יורו בלבד עבור הקשר, מחצית ממה שעלה פאוליניו לברצלונה.

אחרי שיעבור את הבדיקות הרפואיות, מטוידי צפוי לחתום לשלוש שנים בשורות יובנטוס ולהרוויח כ-4.5 מיליון יורו לעונה כאשר במועדון מקווים שיספיקו לרשום אותו בזמן כבר לפתיחת הליגה ביום שבת מול קליארי. הקשר בן ה-30 רשם 58 הופעות בנבחרת צרפת והוא שיחק שש עונות רצופות בפריס, אליה הגיע מסט אטיין ב-2011. בעונה שעברה מטוידי פתח ב-26 משחקים אצל אונאי ובשלוש העונות האחרונות הוא כבש ארבעה שערי ליגה.פריס סן ז'רמן מצידה, חסכה מעט כסף אחרי ששפכה 222 מיליון יורו על ניימאר, אך מסע הרכש שלה עדיין לא הסתיים ועל פי דיווחים שהולכים ומתגברים היא עשויה לרכוש גם את אלכסיס סאנצ'ס, כוכבה הצ'יליאני הנפלא של ארסנל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully