וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר העביר אימון אחרון בבית"ר, יחודשו המגעים לצירוף רוז

16.8.2017 / 10:26

המאמן יעזוב אחרי שנושא הפיצויים יסוכם, אוחנה הגיע למתחם ושוחח עמו. הוא יהפוך למאמן השני בליגת העל שעוזב עוד לפני פתיחת הליגה. בקבוצה מקווים לסגור במהירות את צירוף הבלם הצרפתי, כחילה יתאמן עם מסיכה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מימר באימון האחרון/מערכת וואלה!, צילום מסך

שרון מימר העביר הבוקר (רביעי) את האימון האחרון שלו בבית"ר ירושלים. כבר אתמול נפגש המאמן עם אלי אוחנה בניסיון להגיע להסכמה על התרת חוזהו והשיחות בין הצדדים צפויות להימשך גם היום. מימר הבין שהסיטואציה הנוכחית – המתיחות בינו לבין הבעלים אלי טביב – אינה יכולה להימשך ואתמול בערב כבר התחיל להיפרד מלא מעט גורמים במועדון. המאמן שידר אתמול רצון להמשיך בתפקידו, אך ההחלטה כבר התקבלה וכל מה שנותר הוא להגיע לסיכום בנוגע לפיצוי שהוא יקבל. מי שצפוי להחליף אותו הוא גיא לוי.

עוד בנושא:

אלי אוחנה ושרון מימר נפגשו ודנו בהתרת חוזהו של המאמן
המתיחות בין מימר לטביב; מאחורי הקלעים
לוריין לבית"ר ירושלים: מסכימים לשחרר את לינדזי רוז

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוחנה מגיע לבית וגן/מערכת וואלה!, צילום מסך

12:24 - אוחנה ומימר כבר מנהלים את השיחה שעשויה להתברר כמכריעה. שחקנים בקבוצה סיפרו שבמהלך האימון מימר נראה מחוייך והרבה להתבדח עם השחקנים. המאמן שצפוי לעזוב אמר להם: "שימו הכל בצד, מה שחשוב זה המשחק נגד מכבי תל אביב ביום ראשון. אל תתנו לשום דבר להסית אתכם מהמטרות שלכם".

11:35 - אלי אוחנה הגיע למתחם בית וגן לקראת השיחה עם שרון מימר.

10:02 - החל האימון, מימר על הדשא. אוחנה יגיע מאוחר יותר, לקראת הפגישה.

9:19 - מימר הגיע לבית וגן לקראת האימון האחרון אותו יעביר כמאמן בית"ר ירושלים. אחרי האימון הוא צפוי להיפגש עם אלי אוחנה על מנת לסכם סופית את עזיבתו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
לינדזי רוז במדי ליון. GettyImages
התנאים סוכמו כבר לפני כמה שבועות. לינדזי רוז/GettyImages

8:36 - מימר צפוי להיות המאמן השני בליגת העל שמפוטר עוד לפני שהליגה יוצאת לדרך. קדם לו ז'אירו סווירסקי בבני סכנין.

8:28 – היום צפויים להתחדש המגעים מול לוריין בנוגע לצירופו של לינדזי רוז. בבית"ר ירושלים מקווים שהקבוצה הצרפתית לא תערים קשיים שוב. התנאים כבר סוכמו לפני כמה שבועות, אך אז לוריין השהתה את העסקה. טל כחילה שסובל משבר באף, אמור להתחיל להתאמן היום עם מסיכה. אם הוא לא יוכל לשחק ביום ראשון נגד מכבי תל אביב, מיקי סירושטיין יפתח כבלם לצד אנטואן קונטה. אריק סאבו או אבישי כהן ישחקו בעמדת המגן הימני ואילו קלאודמיר יחזור להרכב.

8:01 – אימון הבוקר ייפתח ב-10:00 והוא יהיה האימון האחרון של שרון מימר בבית"ר ירושלים. אחד השחקנים אמר אתמול: "זה צריך להיגמר. שרון אמר באסיפה שהוא יהיה המאמן נגד מכבי תל אביב ביום ראשון, אבל אחרי זה שמענו שכל מה שנשאר זה לסגור את הפיצויים. לא אידיאלי להתכונן ככה, זה צריך להיגמר לכאן או לכאן".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מימר עם עידן ורד/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully