וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העסקה לקראת סיום: מכבי חיפה ומאור בוזגלו החליפו טיוטות חוזה

16.8.2017 / 8:07

הקשר סיכם את כל תנאיו במועדון. עסקת עטר עדיין לא נסגרה, במכבי חיפה הבהירו כי לא יצטרף אל מכבי תל אביב באוסטריה. אשדוד גיששה לגבי בן דוד. דיווח: חיפה התעניינה בחלוץ לוקרן

שחקן הפועל באר שבע מאור בוזגלו חוגג. יוסי ציפקיס
קרוב מאוד לכרמל. מאור בוזגלו/יוסי ציפקיס

עסקת העברתו של מאור בוזגלו למכבי חיפה נמצאת לקראת סיומה. אתמול (שלישי), כך מתברר, שני הצדדים החליפו טיוטות חוזה במטרה להכריז בקרוב מאוד על מעברו של השחקן לירוקים. בוזגלו, שכבר נפגש עם יעקב שחר, סיכם את כל תנאיו בקבוצה (ירוויח כחצי מיליון יורו לעונה, שכרו ינוע בהתאם להישגים אישיים וקבוצתיים) וכעת נותר להמתין להכרזה הרשמית על העסקה. פרקליט המועדון, עו"ד אודי שוכטוביץ', אמור להמריא לחו"ל בסוף השבוע כך שעדיין לא ברור האם ההכרזה על העסקה תתבצע לפני ההמראה או מיד לאחר חזרתו. השבוע פרסמנו כי המטרה של הקבוצה היא להחתים גם חלוץ זר, כשלוזון מעכב את בחירת הזר השישי וייתכן שיפתח את העונה עם חמישה בלבד.

עוד בנושא

מכבי תל אביב ומכבי חיפה מתכוונות לסגור את עסקת עטר היום
הפועל באר שבע: דן איינבינדר יפתח נגד מאריבור, קואנקה או אלחמיד יהיו בסגל
דיווח באנגליה: סטיב מקלארן עשוי להצטרף לצוות המקצועי של מכבי תל אביב

אלירן עטר שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
ממתין. אלירן עטר/ברני ארדוב

העסקה המדוברת ביותר בימים האחרונים, עסקת אלירן עטר, מתקדמת. אתמול בשעות הצהריים מכבי תל אביב החליטה להגדיל את ההצעה, אך העובדה שג'ורדי קרויף ובן מנספורד היו עסוקים בהמראה לאוסטריה (למשחק במוקדמות הליגה האירופית), עיכבה במספר שעות את המשך השיחות. בסביבתו של הקשר שלומי אזולאי ציינו כי הוא לא קיבל כל הודעה על מעבר שלו למכבי חיפה ואם הוא לא יעבור, חיפה לא תשחרר את עטר בסכומים שהציעו הצהובים – קרוב למיליון יורו. אבי ריקן לא על הפרק בשלב זה ולכן ייתכן מאוד שהעסקה תכלול סכומי כסף בלבד, ללא מעבר שחקנים. במכבי חיפה ציינו כי עטר עצמו לא המריא לאוסטריה ולא יעשה זאת כל עוד העסקה לא נחתמה. השחקן ממתין בישראל עד להשלמת העסקה ובחיפה ציינו כי אם זו לא תושלם היום, הוא יגיע לאימון כרגיל.

לוזון פועל במקביל כדי לקדם החתמת חלוץ זר, ורוצה לעשות זאת עד המשחק הראשון. החלוץ היווני סטפנוס אתניסיאדיס קיבל פניה מהמועדון והוא מתלבט. ללוזון יש מספר מועמדים נוספים. בבלגיה דווח הבוקר שחיפה התעניינה בחלוץ לוקרן טום דה סוטר, אך במועדון אומרים שלא נעשתה אליו פנייה. בדיווח נכתב שלדה סוטר חוזה עד 2019. מ.ס אשדוד פנתה אתמול למועדון בניסיון לקלוט את שי בן דוד, והבהירה כי תהיה מעוניינת גם בשחקנים אחרים אם יפלטו מהסגל. מוחמד עוואד, שמעורר עניין במספר קבוצות, הוא אחד מהם.

אחרי יומיים של מנוחה, השחקנים יגיעו הבוקר לכפר גלים ויחדשו את ההכנות לליגה. לוזון יבצע מספר שינויים ביחס למשחק האחרון. אליסון דוס סנטוס וגל אלברמן יחזרו לסגל ויפתחו בהרכב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן אנדרלכט טום דה סוטר. GettyImages
עוד לא נעשתה פנייה. דה סוטר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully