וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: דיוויד בלאט עשוי להחליף את ג'ף הורנסק בניו יורק ניקס

התקשורת בתפוח הגדול מדווחת כי מאמן דרושאפקה, שנמצא ביחסים טובים עם בכירים בהנהלת הניקס, עשוי להגיע אם הורנסק לא יעמוד בציפיות. לוח המשחקים סידר לקבוצה פתיחה קשה במיוחד

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מתן חדד

דיוויד בלאט יפתח בקרוב את עונתו השנייה על הקווים של דרושאפקה הטורקית, אך כפי שאמר כבר מספר פעמים, המטרה שלו היא לשוב לאמן ב-NBA. על פי דיווח באתר 'new york daily news', הוא עשוי להשיג את המטרה הזו בקרוב, ולהחליף את ג'ף הורנסק שמעמדו בניקס לא יציב, הרבה בזכות קשרים טובים עם אנשי הנהלת הקבוצה.

עוד בנושא

"קליבלנד פועלת תחת ההנחה של עתיד ללא לברון ג'יימס"
פורסם לוח המשחקים המלא של עונת ה-NBA: כל התאריכים ששווה לזכור
אנשי ESPN קבעו: קווין דוראנט ייבחר ל-MVP של עונת 2017/18

מאמן דרושפאקה דיוויד בלאט. GettyImages
בדרך לתפוח הגדול? בלאט/GettyImages

בלאט שיחק במכללת פרינסטון יחד עם שניים מהבכירים בניקס - הנשיא סטיב מילס וחבר ההנהלה הטרי קרייג רובינסון. "לא היו השנה שינויים בעמדות האימון ברחבי ה-NBA", אמר לאחרונה המאמן הישראלי-אמריקאי בראיון, "המטרה שלי היא נסות לחזור לליגה בשנה הבאה. אני רוצה להשאיר לעצמי את הדרך הזו פתוחה למקרה שתצוץ הזדמנות".

והזדמנות שכזו בהחלט עשויה לצוץ בקרוב. באופן מפתיע ונדיר, כל 30 המאמנים שהחלו את העונה שעברה בליגה עדיין מחזיקים בתפקידיהם, אבל כמה מהם כבר מסומנים ככאלה שיכולים להישלח הביתה בקרוב. לצד אלבין ג'נטרי מניו אורלינס ופרד הויברג משיקגו, ברשימה הזו נמצא גם הורנסק, שאחרי עונה ראשונה לא קלה נאלץ גם לראות את האיש שהביא אותו, פיל ג'קסון, מפוטר בסיום העונה.

על פי הדיווח, הנשיא מילס עוד מתכנן לתת להורנסק הזדמנות, אבל מצפה גם לראות תוצאות. ראשית, המאמן יצטרך לשקם את היחסים עם קריסטפס פורזינגיס אחרי עונה בה לא ממש הסתדר עם הכוכב הגדול של הניקס. עם פתיחת העונה, הורנסק ייאלץ להתמודד עם לוח משחקים קשה במיוחד.

שלושת משחקי החוץ הראשונים של הניו יורקרים יהיו מול אוקלהומה סיטי, בוסטון וקליבלנד. החל מ-27 בדצמבר, בשל קיומו של טקס פרסי הגראמי במדיסון סקוור גרדן, הניקס ייצאו למסע שיכלול 16 משחקי חוץ ב-20 משחקים - כולל מפגשים עם סן אנטוניו, ניו אורלינס, וושינגטון, מיאמי, מינסוטה, יוטה, גולדן סטייט, דנבר, בוסטון ומילווקי. בהחלט יכול להיות שבמהלך התקופה הזו הורנסק יפוטר, והחברים מפרינסטון יקראו לבלאט לנסות להציל את הפרנצ'ייז הבעייתי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully