וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש בסין: קרלוס טבס רוצה לעזוב את שנגחאי שנואה

החלוץ הארגנטיני בעל השכר הגבוה בעולם קיבל אישור לטוס למולדתו לצורך קבלת טיפול רפואי רק לאחר שהתחייב לשוב לסין בסוף החודש. טבס כבש עד כה רק 2 שערים במדי שנגחאי שנואה

קרלוס טבס נבחרת ארגנטינה. AP
"הוא לא נוסע לחופש". טבס/AP

האם קרלוס טבס מאס בכדורגל הסיני ומעוניין לחזור לארגנטינה? כך לפחות רומזים חלק מכלי התקשורת בסין. החלוץ הארגנטיני, שהפך לכדורגלן בעל השכר הגבוה בעולם לאחר החתימה בשורות שנגחאי שנואה, קיבל מקבוצתו אישור לחזור לארגנטינה על מנת לטפל בפציעה ברגלו ממנה הוא סובל מאז חודש אפריל. טבס קיבל את האישור רק לאחר שהתחייב לשוב לסין לקראת סוף החודש הקרוב. זאת על רקע השערות שהועלו במדינה לפיהן טבס ינצל את השהות במולדתו על מנת לשוב לקבוצת נעוריו בוקה ג'וניורס.

עוד בנושא
מתחילים מאפס: האם מסע הרכש של מילאן לקראת העונה החדשה מוגזם?
בופון, רונאלדו ומסי ברשימת עשרת המועמדים לתואר שחקן השנה של אופ"א

מאז שחתם בשורות שנגחאי בינואר האחרון שיחק טבס בן ה-33 במדי הקבוצה 11 פעמים וכבש שני שערים בלבד במסגרת רשמית. זאת תוך ששכרו מוערך בכ-650 אלף ליש"ט בשבוע.

המתורגמן שמלווה את טבס בסין התייחס למצבו של החלוץ בשיחה עם התקשורת המקומית ואמר: "קרלוס לא נוסע לארגנטינה ליהנות מחופשה. הוא הלך על מנת לשקם את השרירים שלו. תהליך השיקום ייקח שבועיים, אבל צריך להוסיף יומיים לצרכי נסיעה לכל כיוון". שנגחאי שנווה כבר הודיעה מצידה כי היא מצפה שהחלוץ יחזור לשורותיה ב-30 באוגוסט. מה שבטוח טבס כבר לא ישיג העונה את ערן זהבי שמוביל את טבלת הכובשים בסין עם 23 שערים.

  • עוד באותו נושא:
  • קרלוס טבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully